יום שני, 7 בדצמבר 2015

עורך דין נזיקין – בחירת עורך הדין המתאים לכם



תחום הנזיקין הוא תחום משפטי שעוסק בפגיעות גוף. פגיעות הגוף יכולות להיות תוצאה של תאונות כמו תאונות דרכים או תאונות עבודה, נכות בשל מחלה ועוד. תחום הנזיקין הוא תחום מורכב והתוצאות של ההליך המשפטי יכולות להשפיע על הפרט, על העתיד שלו ועל היכולת שלו להחזיק את עצמו מבחינה כלכלית. לכן, חשוב מאד למצוא עורך דין בעל ניסיון קודם עשיר, לבחון את ההתייחסות שלו אל המקרה ולבדוק כיצד מתבצעת ההתנהלות מולו. מציאת עורך הדין המתאים לתיק יכולה להשפיע על התוצאות ועל החיים של מי שנפגע במהלך חייו.

מה הניסיון הקודם של עורך הדין
הניסיון הקודם של עורך הדין יכולה להשפיע על הדרך בה הוא יתנהל בתיק. עורך דין נזיקין שיש לו ניסיון רב בתחום יוכל להשתמש בניסיון שלו לטובת הלקוח שלו. הוא יידע אלו פעולות טוב יותר לעשות, מול מי כדאי לו להתנהל ויהיה לו את הניסיון שיעזור לו להכין תיק טוב יותר עבור הלקוח שלו. לכן, מומלץ מאד לברר עם עורך הדין מה הניסיון הקודם שלו בתחום.




כיצד עורך הדין רואה את המקרה שלכם
על עורך הדין לראות את המקרה של התיק בצורה שמתאימה ללקוח. לכן יש לעשות תיאום ציפיות כבר בתחילת הדרך עוד לפני שמסכמים על עבודה משותפת. עורך דין נזיקין צריך להסביר ללקוח שלו מה יש בתיק וכיצד הוא חושב לפעול כדי שהלקוח יוכל לבחור אם דרך זו מתאימה לו או לא.

אופי ההתנהלות מול עורך הדין והחוזה מולו
ההתנהלות מול עורך דין נזיקין צריכה לשרת את הלקוח בצורה הטובה ביותר. הלקוח צריך לדעת כיצד יפעל עורך הדין שלו וגם מה יהיו העלויות שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה