יום שני, 7 בדצמבר 2015

קורס gmat – שאלות נפוצות



אם אתם חושבים להירשם אל קורס gmat בוודאי יש לכם שאלות רבות שישפיעו על ההחלטה אם להירשם לקורס וכן איפה כדאי להירשם אליו. השאלות השונות אינן נדירות ויותר מכך, גם אם אתם חושבים שיש לכם שאלה שלא מצאתם לה תשובה בשום מקום אחר יהיה עליכם פשוט לשאול אותה. אפשר למצוא היום מוסדות לימוד שונים שמאפשרים לעבור את הקורס אך אתם צריכים להיות בטוחים שאתם בוחרים את המקום הטוב ביותר עבורכם ולכן כל שאלה היא שאלה לגיטימית ואתם זכאים לתשובה עליה.

למי מיועד הקורס
קורס gmat מיועד למועמדים לבחינת gmat. המועמדים לבחינה הם בוגרי תואר ראשון או סטודנטים שנמצאים בסיום התואר שלהם ושיש להם עניין להגיש מועמדות ללימודי תואר שני במנהל עסקים. מעבר למי שרוצה ללמוד תואר שני זה אין צורך לגשת אל הבחינה כיוון שאין לה כל משמעות בהרשמה ללימודי תארים אחרים והיא לא משפיע על ציוני התואר הראשון.




מה לומדים במהלך הקורס
במהלך קורס gmat עוברים על כמה דברים. בשלב הראשון עורכים הכרות עם הבחינה ועם החלקים השונים שלה. הבחינה מורכבת בסך הכל מארבעה חלקים והיא כולה מתקיימת בשפה האנגלית. לכן, חשוב מאד לדעת איך בכלל יש לגשת אליה. כמו כן בקורס לומדים טכניקות פתרון לבחינה ומתאמנים על בחינות שונות לדוגמה.

מה מקבלים בנוסף לקורס
קורס gmat הוא לא רק הקורס אלא הוא תמיכה מלאה במשתתפים. כל מי שניגש אי פעם לבחינה יודע כי חשוב מאד להתאמן לקראתה. לכן, ישנו פורום של הקורס וישנם מורים שנכונים לענות על שאלות שונות של המשתתפים בקורס. המטרה היא לאפשר לכל אחד לשפר את היכולות שלו ולכן ישנה עזרה אישית בכל מה שקשור בבחינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה