יום שלישי, 15 בדצמבר 2015

השתלות שיניים – שאלות נפוצות

השתלות שיניים הן השתלות יעילות מאד שיכולות לשפר את אורח החיים של המטופלים שעוברים את ההשתלה. עם זאת, כל מי שצריך לעבור את הטיפול יכול להעלות שאלות שונות שקשורות במה שהוא עתיד לחוות. כל שאלה היא רלוונטית ביותר ואפשר לפנות עם כל שאלה גם אל הרופא המטפל וזאת עוד לפני שמתחילים את הטיפול הראשון.

כמה זמן נמשכות ההשתלות

שאלה נפוצה יחסית היא כמה זמן אורכות השתלות שיניים. השאלה הזו באה מהכיוון של מי שחושש מכאב הטיפול ומההחלמה של ההשתלה. למרות זאת, אי אפשר לתת תשובה חד משמעית כמה זמן אורכות ההשתלה כיוון שכל מטופל עובר תהליך שונה שיכול לקחת זמן משלו.

כיצד בוחר הרופא איך לבצע את ההשתלות

הרופא בוחר איך לעשות השתלות שיניים על סמך הניסיון שלו ועל סמך הניסיון שלו עם מקרים דומים. ככל שלרופא השיניים יש יותר ניסיון בתחום כך הוא נתקל ביותר סיטואציות ומקרים ויוכל להתאים לכל אחד את הטיפול הטוב ביותר עבורו. מי שרוצה לשאול מה השיקולים של הרופא יוכל לשאול שאלות.

איך בוחרים רופא לביצוע ההשתלה

• הצעת מחיר – הצעת המחיר של הרופא עבור הטיפול צריכה להיות הצעה אישית שמתבססת על המצב של המטופל עצמו. לכן, יש לבחון את ההצעה על פי
• ניסיון הרופא – מומלץ מאד לברר מה הניסיון של הרופא בתחום השתלות שיניים באופן כללי ואם מדובר במקרה מורכב לברר אם יש לו ניסיון ספציפי במקרים דומים.
• שיטת טיפול – כל רופא עובר התמחות שונה מעט ולכן יש לבחון איזו שיטה עבור השתלות השיניים מומלצת על ידי הרופא וזאת כדי לקבל החלטה אם לעבור את הטיפול אצל הרופא או לא.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה