יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

למה כדאי לשים לב כשנכנסים לתהליך עם מגשר גירושין

הליך גירושין יכול להיות הליך מסובך, מתיש ויקר מאד. כל אחד יכול להרגיש כשהוא נכנס להליך זה כי הוא עייף ממנו. המריבות הידועות שעולות בתיקי גירושין גובות מחיר לא רק משני בני הזוג אשר החליטו להיפרד אלא גם מילדיהם ולעתים גם מקרובי המשפחה המרוחקים יותר ואפילו מהחברים. לכן, מומלץ מאד לבחור הליך של גישור אשר מתבצע בעזרת מגשר גירושין. כל מי שחושב על גירושין ועל הליך הגישור צריך לחשוב מה המטרה שלו, אלו יחסים הוא רוצה שיהיו לו בהמשך הדרך וגם לחשוב על היום שלאחר הגירושין ואיך הוא רוצה להתחיל אותו.

המטרה – גירושין טובים ככל האפשר

המטרה של מגשר גירושין היא יצירת תהליך חיובי ככל האפשר. כל אחד אשר נכנס למערכת הזוגית עשה זאת מבחירה שלמה שלו ולכן עליו לחשוב כיצד הוא יוצא ממנו. המטרה היא להתגרש במינימום כאב רגשי וכלכלי ולכן חשוב גם לבחור מגשר בעל ניסיון בתחום, קשוב שמייצג כראוי את שני הצדדים.

שמירה על היחסים האישיים – במיוחד אם ישנם ילדים

כאשר נכנסים לתהליך של גירושין יש לחשוב על הילדים ועל היחסים האישיים. זוגות שיש להם ילדים משותפים ימשיכו להיות בקשר ברמה זו או אחרת ולכן מגשר גירושין יוכל לעזור להם לשמור על היחסים שלהם בצורה טובה וכמובן, לשמור על הילדים לכל אורך התהליך.

התחלה חדשה ונקייה מהר ככל האפשר

כל מי שמתגרש רוצה לחשוב על היום שלאחר הפרידה. כבר בשיחה הראשונה עם מגשר גירושין אפשר לשוחח על כך, לתאר לו מה אתם רוצים ולחלום על היום שלאחר התהליך. המגשר יוכל לעזור להוביל להתחלה חדשה נקייה כיוון שהוא יחסוך כאב רב בתהליך.

מגשר גירושין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה