יום שלישי, 15 בדצמבר 2015

סוכרת ביטוח לאומי – איך תעמדו על הזכויות שלכם

סוכרת ביטוח לאומי
אם אתם חולי סוכרת יכול להיות שמגיעות לכם זכויות שאתם עוד לא מנצלים אותן. אם אתם רוצים לבחון מהן הזכויות שלכם וכיצד תוכלו לממש אותן, זה הזמן לפנות אל אנשי מקצוע המומחים בתחום. לרוב, פניה אל עורך דין המתמחה בתחום ובהתנהלות מול הביטוח הלאומי, תהיה הפניה הנכונה ביותר עבורכם. תחום סוכרת ביטוח לאומי הוא תחום מסודר מאד מבחינת הביטוח הלאומי ועם זאת לא תמיד כל החולים זוכים לקבל את כל הזכויות שלהם.

אלו זכויות מגיעות לכם

כדי לקבל את הזכויות השונות אתם צריכים להבין את התחום. אם יש לכם סוכרת אתם צריכים לברר על הנושא ועל התחום ולראות מה קובע ביטוח לאומי בנוגע למצב שלכם. יכול להיות שאתם כבר התחלתם לברר על תחום הסוכרת אבל עוד לא מימשתם את הזכויות השונות ואז תוכלו לפנות אל עורך דין שמומחה בתחום סוכרת ביטוח לאומי כדי שיבחן יחד אתכם מהן הזכויות שלכם.

פניה אל הביטוח הלאומי

ברגע שאתם מבינים שיש זכויות שמגיעות לכם אבל אתם לא מממשים אותן אתם צריכים להגיע אל הביטוח הלאומי. כעיקרון בשלב זה לא בטוח שתצטרכו עורך דין שמתמחה בתחום סוכרת ביטוח לאומי אך אם תראו כי המוסד לא עוזר לכם ושאין לו נכונות לבוא לקראתכם בתחום יכול להיות שתרצו לפנות אל עורך דין מומחה בתחום.

הכנה לקראת ועדה

יכול להיות שתצטרכו להגיע אל הועדה של הביטוח הלאומי ואז כדאי מאד שתעשו עבודת הכנה מקדימה. פניה בנושא סוכרת ביטוח לאומי צריכה להתבצע בצורה הטובה ביותר עבורכם כיוון שאם הועדה תחשוב שלא מגיעות לכם זכויות היא פשוט לא תעניק לכם אותן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה