יום שני, 7 בדצמבר 2015

שאלות נפוצות על הפקה מוסיקלית



אם אתם חושבים ללמוד הפקה מוסיקלית יכול להיות שיש לכם שאלות רבות על הנושא. אם אתם מעלים שאלות שונות זהו סימן כי התחום מעניין אתכם ואתם מעוניינים לפתח את עצמכם בתחום המוסיקה.

כמה זמן נמשכים הלימודי
אם אתם רוצים ללמוד הפקה מוסיקלית אתם עומדים לפני קורס של כשנה. הסיבה לכך שהקורס אורך זמן רב היא שיש צורך להתעמק בנושאים שונים ולעבור התנסות מעשית. המטרה היא שכל מי שמשתתף בקורס יוכל לצאת עם תיק עבודות ולהתגאות בו. לולא התנסות מעשית זאת הקורס לא יהיה מקיף מספיק ובוודאייהיה קשה להשתלב בסופו בעבודה.




אלו נושאים לומדים במהלך הקורס
אפשר להגיד כי הלימודים נחלקים בין לימודים תיאורטיים לבין לימודים מעשיים וכי אי אפשר להפריד בין השניים או לוותר על מי מהם. כדי להשתלב בעולם ההפקה המוסיקלית יש לקבל את כל הכלים הנדרשים כדי לעבוד בפועל. לכן, ללמוד את התחום רק באופן תיאורטי, בלי להכיר את תוכנות המחשב השונות בתחום ובלי לעבור התנסות מעשית, לא יהיה שווה דבר. כנ"ל לגביי לימודים מעשיים בלבד. ישנה סיבה לכך שהלימודים נמשכים זמן רב וזאת כדי שהמשתתפים בקורס הפקה מוסיקלית יוכלו לדעת לאיזה תחום הם נכנסים ולהבין לעומק את מה שהם הולכים לעשות בחיי היום יום שלהם.

מה אפשר לעשות בסיום הלימודים
ישנן אפשרויות שונות של מה שאפשר לעשות בסיום לימודי הפקה מוסיקלית. חלק מהבוגרים משתלבים באולפני הקלטות שונים, חלקם פותחים אולפן משלהם והופכים להיות עצמאיים וכמובן כמו בקורסים רבים יש כאלה שלא מעוניינים להשתלב בעבודה בפועל אלא מגיעים להעשיר את חייהם בתחום שנוגע להם והם רוצים להתעמק בו יותר ממה שהם עושים היום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה