יום שני, 7 בדצמבר 2015

שעורך דין תאונות עבודה – כיצד הוא יוכל לסייע לכם



רוב האנשים בישראל נמצאים בעבודה במשך כשליש מהחיים שלהם וכמחצית משעות הערות שלהם מדי יום עבודה. העבודה צריכה להיות מקום בטוח לשהות בו והיא צריכה לשרת את העובד מבחינת התנאים השונים כפי שהוא משרת אותה. עם זאת, אפשר לראות כי תאונות עבודה קורות ומובילות לנזקים שיכולים להיות קלים עד חמורים מאד. מי שנפגע במקום העבודה שלו צריך לשמור על הבריאות שלו ואם הוא זקוק לתמיכה לשם כך או אם הוא איבד את היכולת שלו להתמודדות כלכלית, הוא יכול לפנות אל עורך דין תאונות עבודה שיסייע לו להתמודד עם המקרה על הצד הטוב ביותר.

בחינת המקרה בצורה מקצועית
התפקיד הראשון של עורך דין תאונות עבודה הוא להסתכל על התיק ולראות מה הוא יכול לעשות למען הלקוח שלו. המטרה של תביעה או משא ומתן מול גורמי ביטוח שונים היא לתת לנפגע את איכות החיים המגיעה לו ופיצויים איתם הוא יוכל לשמור על רמת החיים לה היה מורגל ולכן התפקיד הראשון של עורך הדין הוא לבחון מה הוא יכול לעשות למען הלקוח.



מול מי יתנהל עורך הדין
·         הביטוח הלאומי – אחד הגורמים מולו יתנהל עורך דין תאונות עבודה הוא הביטוח הלאומי. התפקיד של הביטוח הלאומי הוא לעזור לאזרחים במקרים שונים וגם לאחר תאונות עבודה והתפקיד של עורך הדין הוא להחליט אם לפנות אל מוסד זה ואם כן כיצד לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.
·         הביטוח של העבודה – האחריות של המעסיק היא לספק לעובדיו סביבת עבודה מוגנת. לכן, עורך דין תאונות עבודה יכול להתנהל מול הביטוח של העבודה כדי לתת ללקוח שלו את הפיצויים המגיעים לו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה