יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

הארכת שיער

אם תמיד חלמת על שיער ארוך, מלא ושופע, הרי שכיום קיימות כמה וכמה טכניקות בהן תוכלי להגשים את חלומך. הארכת שיער תגרום לך להיראות נשית ויפה מאי פעם, בתהליך קצר ונוח. בתהליך יכולה להקוחה לבחור לאיזה אורך ונפח שיער היא רוצה להגיע.

שיטות להארכת שיער

קיימות מגוון שיטות באמצעות ניתן לבצע תהליך של הארכת השיער:
  • תוספות שיער בעזרת שימוש בקליפסים: לשיטה זו יתרון ברור על פי האחרות. התקנת התוסםת באמצעות הקליפסים היא קלה ביותר לביצוע, וכך גם הסרתן במידת הצורך. יש נשים אשר נוהגות להוסיף תוספת של שיער בקליפס למהלך שעות היום, ובלילה מסירות שאת הקליפס ועימן מוסרת התוספת. שיטה זו אינה כוללת שימוש בדבק ולכן אינה משאירה שאריות של דבר על השיער, אשר קשה להיפטר ממנו. לצד היתרון שבשיטה קיים בה גם חיסון. כאשר מוסיפים שיער עם קליפסים, נוצרים מרווחים בין התוספות, דבר העשוי לפגום במראה הטבעי. 
  • הלחמת תוספות שיער - שיטה זו מיועדת עבור נשים שחשוב להן מראה של שיער עשיר וארוך באופן קבוע. לאחר שהתוספת מולחמת ניתן לנהוג בשיער כשיער טבעי, מבחינה שטיפה שלו ואפילו כניסה לים.
  • תוספת של שיער בהדבקה- שיטה המאפשרת הדבקה של שיער, שיטה יותר מסורתית ופחות חדשנית. הדבק בו נעשה שימוש הוא דבק זמני, אשר מאפשר לתוספת השיער להחזיק יציבה על הראש כשלושה חודשים עד תקופה של חצי שנה.
  • תוספת חרוזים - שיטה נוספת באמצעותה מוסיפים חרוזים צבעוניים על גבי השיער הקיים.
הארכת השיער לפני אירוע

אם את יודעת כי צפוי לך אירוע בקרוב, ומתחשק לך להגיע עם שיער ארוך ומרשים במיוחד, מומלץ לשקול תהליך של הארכת שיער. כאמור קיימות מגוון שיטות לצורך פעולה זו, כאשר לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה. גם עלות כל שיטה שונה בהתאמה למורכבות.

הארכת שיער




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה