יום שני, 28 בדצמבר 2015

טיול מאורגן לצ'כיה



נמאס לכם כבר מהשגרה? אתם מרגישים שחוקים? השגרה שחקה אתכם? מה הפלא, כל השנה אתם עובדים קשה, יותר מחצי היום אתם נמצאים בעבודה תובענית, אשר סוחטת מכם את כל הכוחות, ואז אתם מגיעים סוף כל סוף הביתה ומתחילה המשמרת השניה שלכם, כעת אתם צריכים להתחיל לטפל בילדים שלכם, והם תובעניים לא פחות מהבוס שלכם בעבודה... צריכים לעזור להם בשיעורי הבית, כל אחד רוצה את החיבוק שלו ואת המלה הטובה, זקוק לשיחת המוטיבציה שלו, ואז שמגיע הערב – מה הפלא שכל הכוחות שלכם אזלו? אין ספק שמגיע לכם חופשה הגונה, אנו ממליצים לכם לקחת טיול מאורגן לצ'כיה.

טיול מאורגן לצ'כיה יכיר לכם את צ'כיה שהיא מדינה במרכז אירופה. הבירה של צ'כיה הינה פראג, אשר מכנים אותה פריז של מזרח אירופה, היא מפוארת וממש ציורית, וידידותית במיוחד לישראלים. תוכלו למצוא בה את כיכר השעון, גשר קארל, בית הקברות היהודי ועוד אתרים רבים וקסומים אחרים. 




קרלובי וארי – טיול בעיירה ציוריות
טיול מאורגן לצ'כיה יביא אתכם לעיירה הציורית קרלובי וארי, אשר היא ממוקמת בעמק של נהר מפותל, מצדי הנהר תבחינו במספר מבנים מדהימים, במסעדות ובמבחר חנויות. קרלובי וארי נחשבת לעיירת ספא ומרפא בשל האטרקציה המרכזית אשר נמצאת בה והיא מעיינות חמים עם ריכוז גבוה של מינרלים. מהכיכר המרכזית במנהרה תוכלו לטייל לאורך הטיילת, אשר משתרעת לאורך הנהר. בסיור שלכם תבחינו בבתים צבעוניים ומרהיבים ביופיים, בתי קפה ומסעדות, חנויות, בתי מלון, כנסייה, פסלים ועוד אטרקציות נפלאות. טיול מאורגן לצ'כיה יביא אתכם לתצפית מרהיבה, קרוב למלון גראנד פופ הגדול, תוכלו לעלות על הרכבל ולהשקיף על האזור הקסום הזה, נוף מדהים ועוצר נשימה. צמחייה ממש מעניינת ושפע של פסלים מרהיבים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה