יום שלישי, 3 בנובמבר 2015

גישור גירושין

גישור גירושין מתבצע על ידי עורך דין המומחה בתחום הגישור. עורך הדין צריך לשרת את שני בני הזוג בצורה הטובה ביותר ולכן חשוב מאד שהם יבחרו את בעל המקצוע הטוב עבור שניהם. בבחינת עורך הדין חשוב לבדוק את הניסיון שלו ועל התקשורת מולו.

הניסיון של עורך הדין

בכל הליך בו מעורב עורך דין ישנה משמעות לניסיון שלו. הניסיון של עורך דין שמומחה בתחום גישור גירושין משפיע על ההצלחה של התהליך ומשפיע על התוצאה שממנה נהנים בני הזוג שנפרדים. הניסיון של עורך הדין מלמד אותו כיצד להקשיב לרצונות האמתיים של כל צד ונותן לו את הכלים הטובים ביותר להביא לשביעות רצון שני הצדדים.

התקשורת עם עורך הדין

התפקיד של עורך הדין הוא לייצג את שני הצדדים ולשם כך הוא צריך להיות קשוב. חשוב מאד לבחון את התקשורת מול עורך הדין וכיצד הוא מקשיב לכל אחד מהצדדים. התקשורת מול עורך הדין חשובה מאד בתהליך, עליו להקשיב לרצונות של כל אחד, להבין מה הוא באמת רוצה ולהצליח לגשר בין הרצונות של שני הצדדים. בהליך גישור גירושין שני הצדדים צפויים להשיג את הרצונות שלהם.

הסכם של שני הצדדים למגשר

כדי לבחור את המגשר הטוב ביותר חשוב מאד ששני הצדדים יסכימו עליו. התפקיד של המגשר הוא להצליח לתקשר מול שני הצדדים ולהביא אותם לעמק השווה. לכן, חשוב מאד ששני הצדדים יסכימו על עורך הדין שמלווה את תהליך הפרידה שלהם. גישור גירושין הוא הליך שיכול לשמור על שני בני הזוג ולהגן עליהם מפני תהליך גירושין קר ויקר. כדי להגיע להצלחה בתהליך חשוב שעורך הדין יוסכם על שני הצדדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה