יום שני, 30 בנובמבר 2015

נוהל גילוי מרצון החדש



נוהל גילוי מרצון החדש – אתם לא צריכים לבצע אותו לבד
יש לכם הכנסה אשר לא דיווחתם עליה? דעו כי אתם עלולים למצוא את עצמכם מול אישום פלילי. עבירות מס הן עבירות חמורות מאד ואין לזלזל בהן או במשמעות שלהן. אם אתם רוצים להגן על עצמכם מפני אישום פלילי והייתה לכם הכנסה (או שעדיין היא קיימת) שלא דיווחתם עליה, מומלץ שתבררו יותר על נוהל גילוי מרצון החדש ותבחנו איך נכון לכם לבצע את הנוהל.

מהו הנוהל החדש ואלו שינויים הוא מביא
נוהל גילוי מרצון החדש מאפשר לכל אחד לבחור באחד משני מסלולים כדי לבצע את הנוהל. המטרה של כל אחד מהמסלולים היא להקל על מי שלא שילם מס לבצע זאת ולהתנהל בדרך הטובה לו מול הרשות. חשוב לדעת כי ישנם שני מסלולים חדשים אך יש לבחור באחד מבין שני המסלולים וכי שניהם לא יכולים לעבוד יחדיו.
·         אנונימיות – מסלול אחד הוא מסלול של שמירה על אנונימיות. בצורה זו יכול כל אחד לבצע נוהל גילוי מרצון בלי להיות חשוף עד לשלב מאוחר של התהליך. ישנם יתרונות שונים לביצוע הנוהל באנונימיות ובעיקר המשך פעילות רגילה גם תוך כדי שמבצעים את הנוהל.
·         מהירות מסלול שני הוא מסלול מהיר. זהו מסלול של נוהל גילוי מרצון החדש שמאפשר לכל מי שרוצה לבצע את הנוהל לסיים איתו במהירות. לאחר סיום התהליך אפשר לחזור לשגרת העבודה או העסק בלי דאגה.
בחירה של בעל מקצוע לבצע איתו את הנוהל
אף אחד לא צריך או חייב לבצע את נוהל גילוי מרצון החדש ללא כל עזרה. ישנם בעלי מקצוע אשר מתמחים בתחום, יכולים להסביר על המשמעויות שלו וללוות את מי שזקוק לכך בתהליך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה