יום שישי, 6 במאי 2016

עורך דין תאונות דרכים



יש כמה שלבים שעליהם חשוב להקפיד במהלך בחירת עורך דין תאונות דרכים. השלב הראשון הוא קבלת פרטים על עורך דין שמתמחה בדיני תעבורה בכלל ובתאונות דרכים בפרט. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל עורך דין תעבורה מחזיק בידע הנדרש כדי להתמודד עם תביעות שקשורות לתאונות דרכים. התמחות ספציפית בתאונות דרכים היא תנאי לייצוג משפטי מקיף והוגן.

בשלב השני ניתן ליצור קשר עם משרדו של עורך הדין ולתאם פגישת היכרות לא מחייבת. מטרת הפגישה היא להתרשם מעורך הדין ברמה האישית. אפשר לנצל את הפגישה כדי לשאול את עורך הדין על הניסיון וההתמחות שיש לו. רצוי לתת עדיפות לעורך דין עם ניסיון מוכח ולקבל ממנו פרטים על לקוחות קודמים. במידה ומחליטים להמשיך את הטיפול המשפטי מול אותו עורך דין תאונות דרכים, אפשר לקבוע לוח זמנים ולהחליט מה הצעד הבא.

איסוף מידע לפני בחירת עורך דין תאונות דרכים
מומלץ לאסוף מידע לאורך כל התהליך של בחירת עורך דין תאונות דרכים. את המידע ניתן לקבל באתרי האינטרנט או דרך משרד המשפטים. נהג שמואשם בעבירות תעבורה לא תמיד מכיר את סעיפי החוק ואת פסקי הדין התקדימיים. בעזרת מידע רלוונטי הוא יכול להקל על עצמו בבחירת עורך דין ולמנוע מצב שבו הוא מקבל ייצוג משפטי שלא מתאים לנסיבות המקרה. 

אדם שנפגע בתאונת דרכים ורוצה לפנות לעורך דין להגשת תביעה צריך לרשום את כל המידע הנוגע לרכבים המעורבים. במידה והנהג השני מודה באשמה, כדאי להחתים אותו על הצהרה במקום. רצוי גם לשמור קבלות על מוניות, תרופות והעסקת עזרה בשכר. אלו דוגמאות מצוינות לחשיבות של מידע ולאופן בו הוא משתלב בדיני תעבורה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה