יום שני, 9 במאי 2016

פרספקס - מגוון תכונות מיוחדות

פרספקס הוא שם נרדף לזכוכית אקרילית, שמהווה את אחד מהחומרים החשובים ביותר בימינו. אתם אולי לא מודעים לכך, אבל העולם שלנו היה נראה אחרת לגמרי ללא פרספקס! הסיבה לכך היא שהפרספקס לוקחת בעצם את היתרונות מהזכוכית, ומבטלת את החסרונות שלה. כולנו יודעים שהזכוכית היא חומר יפה ושקוף ואף עמיד בתנאים מסוימים. אבל מנגד הזכוכית גם עלולה להיות שבירה, היא כבדה מאד, עלויות הייצור שלה הן יקרות, והיא לא מתאימה לכל מקום. הפרספקס בא בעצם לבטל את זה, לטובת ייצור המוני של שפע מוצרים.

להכיר מקרוב את כל התכונות

קודם כל, פרספקס נראה מאד דומה לזכוכית, ולמעשה במבט ראשון קשה בכלל להבדיל בין השניים. עם זאת באופן מפתיע, פרספקס הוא חומר שיכול להיות שקוף יותר מהזכוכית, אם תרצו בכך! כך אם אתם רוצים מראה נקי ויוקרתי במיוחד, הפרספקס יכול לספק לכם מענה מושלם. כמובן שאפשר לקבל גם את הפרספקס בגוונים עכורים יותר, אם זה ישרת את המטרה שלכם. יתרון חשוב מאד בתכונות של פרספקס הוא המשקל שלו. בעוד שהמשקל הסגולי של הזכוכית הוא גבוה מאד (וקשה מאד לאדם אחד להרים לבדו לוח זכוכית בגודל בינוני), הרי שבמקרה של הפרספקס המצב שונה לגמרי. משקלו של הפרספקס הוא נמוך יותר באופן משמעות. לכן קל יותר לעבדו עם לוחות פרספקס, ויש גם פחות בעיות בהתקנה שלו.

והיתרון הגדול ביותר?

נראה שהיתרון החשוב ביותר של פרספקס הוא בעובדה הפשוטה שזה חומר שאיננו שביר. גם אם הפרספקס נופל על הרצפה מגובה רב - הוא נותר שלם לחלוטין, שלא לדבר כמובן על מכות קטנות שבמצב אחר היו שוברת את הזכוכית, אבל לפרספקס זה לא מפריע כלל. כך אתם מקבלים חומר עמיד ואיכותי עוד יותר!

פרספקס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה