יום שני, 4 ביולי 2016

קניית ארונות הזזה



ארון הזזה – פתרון עיצובי מושלם לבית
כיום בבתים רבים משתמשים בארונות הזזה, ולא בכדי – הסיבה לכך היא שמדובר בפריט שמשלב בין עיצוב אסתטי לבין אחסון פשוט ונוח. ארון הזזה תופס פחות מקום מארון רגיל, מנגנון הפתיחה והסגירה שלו שקט יותר ומאפשר אחסון של פריטים רבים. בנוסף, ארון הזזה הוא פריט אסתטי שיכול להשתלב בכל חדר.




ארונות הזזה מאפשרים התאמה עיצובית ופונקציונלית לכל חדר
דרכי ההתאמה של הארון לחדר הן רבות. ניתן לבצע את ההתאמות במגוון אופנים:
·         חומרים וגימורים – דלתות הארון יכולות להיות עשויות ממגוון של חומרים, עם הוספה של גימורים מעץ, מתכת ועוד לצורך השלמת העיצוב לפי דרישות הלקוח. ניתן לקבל גימור מבריק או מט לדלתות ולהתאים את הצבע שלהן לחדר.

·         סוג הדלת – כיום ישנו פיתוח חדש של דלתות צפות, אשר מאפשרות טריקה שקטה ואיטית ומהוות פתרון בטיחותי במיוחד לחדרי ילדים. אם לא רוצים בכך, ניתן לבחור מנגנוני החלקת דלתות אחרים שיאפשרו לקבל ארון נוח לשימוש.

·         פתרונות אחסוןארונות הזזה מאפשרים גמישות מבחינת הסידור הפנימי שלהם. ניתן להתקין, למשל, מוטות תלייה מודולריים שאפשר להוריד למטה כאשר צריכים לגשת לפריטים גבוהים. בנוסף, ניתן לבקש מהחברה שמייצרת את הארון לסדר את המדפים שלו לפי הצורך של כל חדר.

·         תוספות – ניתן לשדרג את ארון ההזזה ולהוסיף לו דברים ככל העולה על רוחכם, כמו מהדפס מיוחד על גביו, מראות חיצוניות או פנימיות ואפילו מקום מיוחד לטלוויזיה.

חשוב לבחור בחברה איכותית
שוק ארונות ההזזה היום הוא רחב במיוחד וחשוב מאוד ללשים לשים שבוחרים בחברה מקצועית. כאשר בוחרים חברה שמתקינה ארונות הזזה, מומלץ לבחור בכזו עם ניסיון רב שנים, עם כמות רבה של עיצובים ועם התאמה מקסימלית לרצון הלקוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה