יום שני, 25 ביולי 2016

לוקובונד - החיפוי המושלם

חיפוי מבנים ושילוט צריכים להיעשות עם חוזק רב ועם מראה מעוצב. לוקובונד הוא חומר מאוד פופולרי בתעשייה, הן לשילוט והן לחיפוי חיצוני של מבנים. חומר זה מגיע בצורת לוחות, אשר בנויים משכבות של אלומיניום וביניהם שכבת פוליאתילן מבודדת. החומר מעניק מראה מתכתי ומודרני, ולכן מהווה בחירה מאוד נפוצה לחיפוי של קניונים ומשרדים, ולשילוט של בעלי מקצוע. החומר הוא חזק במיוחד, עם עמידות מאוד גבוהה לכל פגעי מזג האוויר.

שילוט בלוקובונד הוא בחירה מצוינת

החומר מתאים מאוד לשילוט. זאת בזכות היכולת שלו לתפוס את הדיו שמודפס עליו בצורה טובה. מעבר לכך, אלומיניום הוא חומר קל שמאפשר לחרוט עליו, ולכן אם מעוניינים במראה קלאסי יותר של השלט, ניתן לבצע גם חריטות בחומר. הלוחות מאפשרים חיתוך למגוון של גדלים וצורות. לכן ניתן לראות שילוט לוקובונד בתחומים שונים, החל משילוט חוץ בבתי ספר, דרך שילוט בתצוגות ועד לשלטים קטנים במשרדי עורכי דין ורופאים. השילוט בלוחות אלו מתאים מאוד לשילוט חוץ, כיוון שלחומר עמידות מאוד גבוהה. בנוסף, הוא אינו שביר וקשה לשרוט אותו, לכן הוא אינו מאפשר ונדליזם והוא מתאים במיוחד לאזורים ציבוריים ולבתי ספר. השילוט באמצעותו מעניק מראה מודרני וייחודי.

ניתן לבצע חיפוי מבנים חזק ועמיד

אחד השימושים הנפוצים בחומר לוקובונד הוא חיפוי של מבנים. זהו חומר חיפוי מצוין, כיוון שהוא יכול להחזיק מעמד שנים רבות מבלי להינזק. בנוסף, ניתן להשיג באמצעותו מראה מאוד מיוחד, עם שילוב של שלל צבעים שמעניקים מראה מעוצב. הצבע של החומר אינו דוהה עם הזמן והוא עמיד מאוד לקרינת השמש ולמים. החומר גמיש מאוד ומאפשר התאמה של הצורה שלו לצורת המבנה. השילוב בין עמידות לבין מראה יפה גורם לו להיות בחירה מצוינת לחיפוי מבנים.

לוקובונד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה