יום שני, 25 ביולי 2016

הארכת שיער למראה שיער שופע

שיער דליל יכול להיות בעייתי מאוד בקרב אנשים רבים במיוחד. עם זאת, אין להשוות בין שיער דליל בקרב דליל לשיער דליל בקרב נשים. אצל גברים ההתקרחות נתפסת כטבעית, ומקובלת ביותר. ישנם גברים שהשיער שלהם אף צומח באופן מלא, אבל מחליטים לגלח אותו לחלוטין עד למצב של קרחת חלקה לגמרי. עם זאת המצב אצל הנשים בעייתי הרבה יותר. אצל חלק מהנשים גם מתרחשת נשירת שיער. מדובר בנשירה הרבה פחות רצינית מאשר אצל גברים קירחים. עם זאת, ניתן להבחין בהתמעטות של השיער. נשים אלה בוודאי יתעניינו בשיטות החדשות למילוי או הארכת שיער. הן מאפשרות לשפר את המראה של כל שיער, קצר או דליל.

שיטות הטיפול

כיום, כאמור, ישנן שיטות מיוחדות לטיפול בשיער הנשי הבעייתי יחסית, בין אם הוא קצר מדי או דליל מדי. אלה שיטות אחרות לביצוע אותה פעולה – הארכת שיער. כל השיטות מאפשרות לנו לתת לשיער מראה טוב הרבה יותר, ובריא באופן משמעותי. גברים שיתבוננו בשיער של אישה שעבר טיפול לא יבינו מה השנה, אבל בוודאות המראה החדש הזה ימצא חן בעינם. אם כן, כיצד הארכת השיער מתבצעת? ישנן כמה שיטות:

• עם שיער מלאכותי. השיער מחובר לשיער הקיים וכך מעבה ומאריך אותו.

• עם שיער טבעי. השיער עובר עיבוד ונראה בדיוק כמו השיער של הלקוחה.

הארכת שיער בלייזר.

הארכת שיער עם נוזל חיבור

שיטה מצוינת לחיבור תוספות השיער כחלק מטיפול הארכת שיער, היא חיבור על ידי נוזל מיוחד. הנוזל הוא טבעי ומופק מצמחים. יש לשיטה זו יתרונות רבים. החיבור הוא חזק ביותר מחיבור עם חרוזים. בנוסף, הכל טבעי ואין חיבור של מתכת לשיער. בנוסף, ההארכה נראית אמתית לחלוטין.

הארכת שיער

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה