יום שני, 25 ביולי 2016

דוכני מזון לאירועים

יש לכם אירוע מיוחד ואתם טורחים במיוחד על האוכל שיוגש בו? אפשר שהמנות שיוגשו בשלב הראון ובשלב המנות העיקריות, יהיו בצורת בופה או אפילו עם מלצר. אולם כשמגיעים לקינוחים - אולי כדאי לשקול את הרעיון של דוכני מזון לאירועים. אל תשכחו שההגשה של דוכני מזון לאירועים היא נוחה במיוחד - האוכל מוכן ופרוש לפני האורחים, והם רק צריכים לבחור בעצמם. בשונה ממנות עיקריות או ראשונות, רוב האורחים מעדיפים הגשה עצמאית של הקינוחים - ולכן דוכני המזון הם רעיון מצוין ומבורך.

על אילו דוכנים למשל מדובר?

ניקח למשל דוכני מזון לאירועים שמגישים ואפל בלגי. הואפל הבלגי הוא אחד מהקינוחים האהובים ביותר. באירוע ישראלי הוא מבוקש מאד בין השאר כי לא פעם צריך לבחור בקינוח פרווה - ואז אפשר לשים ואפל בלגי עם ממרח מתוק שאיננו חלבי, ומתקבל קינוח מפנק במיוחד. כיום אחד מהטרנדים המעניינים הוא שהואפל לא יהיה על צלחת - אלא להגיש ופל על מקל עם מטבלים מיוחדים, כך שנוח מאד לאחוז אותו, וזה גם כיף במיוחד לאכול ככה. מחפשים דוכני מזון לאירועים עם קינוח מפתיע מאד? למה אם כך שלא תבחרו בדוכן הקיורטוש! דוכני מזון לאירועים שמגישים קיורטוש נחשבים לטרנד הלוהט של השנים האחרונות. למי שעוד לא מכיר - הקיורטוש הוא אחד מהקינוחים האהובים ביותר בשנים האחרונות וקל למצוא כיום דוכני קיורטוש במרכזים מסחריים שונים, וזהו מאפה בצקי מתוק וטעים מאד.

להתרחב לעוד כמה דוכנים

כמובן שאם רוצים, אפשר גם לבחור דוכני מזון לאירועים לא רק עבור השלב של המנות האחרונות. אמנם דוכני המתוקים הם הפופולריים ביותר, אבל בוודאי שאפשר לבסס את האירוע כולו או חלקים נרחבים יותר בו על דוכני המזון המפנקים והמיוחדים, והיצע המנות הוא עצום.

דוכני מזון לאירועים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה