יום חמישי, 10 באוגוסט 2017

קייטרינג לאירועים בקטנים



הערך המוסף של קייטרינג לאירועים קטנים
אוכל ברמה גבוהה יכול לשדרג כל אירוע ולהפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת עבור האורחים והמוזמנים. לשירותי קייטרינג יש חשיבות גדולה בכל סוגי האירועים, אך נדמה שבאירועים קטנים הם גם מציעים ערך מוסף. אירועים שאליהם מגיעים כמה עשרות מוזמנים בלבד מאפשרים לכל אורח להקדיש זמן ומחשבה לאוכל. באירועים כאלה יש לאוכל תפקיד בסיסי ביצירת אווירה והוא מעניק תחושת אקסקלוסיביות. השאיפה היא להתאים את התפריט הקולינרי לסוג האירוע וכך להפתיע את האורחים עם מנות מיוחדות.

בשביל ליהנות מהערך המוסף של קייטרינג לאירועים קטנים צריך גם לבחור את החברה המתאימה. לא כל חברה מסוגלת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של בעלי אירועים קטנים, בעיקר אם מדובר על אירועים פרטיים ומרגשים כמו חתונה, ברית מילה, בר מצווה וכדומה. באירועים קטנים האיכות חשובה יותר מהכמות ובחברת קייטרינג צריכים לעשות הכל כדי למלא אחר הדרישות.

טיפים לבחירת קייטרינג

בעלי אירועים קטנים שרוצים לבחור שירותי קייטרינג בצורה נכונה צריכים קודם כל לבדוק מה מאפיין אותם. עליהם לוודא שלחברת הקייטרינג יש ניסיון באירועים קטנים, שהיא יודעת מה לעשות על מנת לשרת קהל יעד מגוון באירוע פרטי ושיש לה את הכלים להתמודד עם התקלות הנפוצות. במקביל, רצוי לאסוף המלצות ספציפיות על קייטרינג לאירועים קטנים ולהתייעץ עם חברים, קרובים ובני משפחה.

בשלבים מאוחרים יותר של השוואה בין שירותי קייטרינג לאירועים קטנים ניתן לפגוש את נציגי החברות ולקבל מהם הצעת מחיר מסודרת. על אף שהתקציב להפקת אירוע קטן לא תמיד נמוך יותר מהתקציב להפקת אירוע גדול, הצעת המחיר הניתנת על ידי חברת קייטרינג עשויה להטות את הכף ולשמש כפקטור מכריע. בנוסף, המחיר מעיד על אמינות והוגנות החברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה