יום שבת, 12 באוגוסט 2017

יועץ מיגון



יועץ המיגון הוא איש מקצוע מומחה ומוסמך לייעץ בתחומי המיגון והאבטחה ללקוחות השונים. בימינו, לאור האיומים הביטחוניים וכמובן, אתגרי האבטחה והמיגון השוטפים, יש צורך במיגון מותאם ספציפית למרחב ולסביבה, לתפעול ולמגבלות התקציב. לשם כך, יש לנו את יועץ המיגון.
תפקידו וחשיבותו של יועץ המיגון

כאמור, כיום ישנה חשיבות הולכת וגוברת לבחירה במערכות מיגון ואבטחה מותאמות. הקושי בבחירת מערכת מיגון מותאמת נעוץ במגוון הרחב הקיים כיום בשוק, כאשר כל מערכת נותנת מענה לאתגר אבטחה אחר ולאדם מן המניין יהיה מורכב לדעת לבחור במערכת המושלמת עבורו ללא ידע מקדים או הבנה מעמיקה בתחום. לשם כך בדיוק, נוצר התפקיד של יועץ המיגון. יועץ המיגון הוא איש מקצוע המתמחה ומבין הבנה מעמיקה בתחום של מערכות אבטחה ומיגון שונות, יודע להתאים את אותן מערכות לצרכים הספציפיים של כל לקוח ולכל סביבה ויודע לעבוד במסגרת מגבלות התקציב של כל לקוח. יועצי מיגון הם לרוב אנשים שבהכשרתם הבסיסית עבדו בעבודות הקשורות לאבטחה וביטחון ובעלי רקע מקדים על התחום ועל המערכות השונות.

מתי נזדקק לשירותיו של יועץ מיגון?

במידה והינכם בעלי עסק או אפילו רק בעלי בית או שוכרים, יועץ המיגון הוא איש מקצוע שאתם תזדקקו לשירותיו בשלב כזה או אחר. יועצי המיגון עוזרים להתאים לכם חדרי בקרה, מערכות תקשורת ואינטרקום, מצלמות אבטחה, לחצני מצוקה, מערכות גילוי וכיבוי אש, מערכות בית חכם ועוד. כלומר, מערכות הרלוונטיות לכל אחד. במידה והינכם מעוניינים בהתקנת אחת המערכות לעיל או מעוניינים בשדרוג מערך האבטחה בביתכם או בבית העסק שלכם, פנו עוד היום ליועץ מיגון אשר יוכל להתאים את המערכת האידיאלית עבורכם, במחיר האטרקטיבי ביותר וכמובן בצורה המקצועית ביותר שניתן לדמיין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה