יום שבת, 12 באוגוסט 2017

קניית פסנתר



טיפים עבור קניית פסנתר

פסנתר הוא כלי נגינה יקר שאותו אפשר לקנות לצרכים שונים. רוב האנשים מתעניינים באפשרות של קניית פסנתר לאחר שהם מתחילים ללמוד נגינה, או לחילופין כדי להשתמש בו כאמצעי ללימוד אנשים אחרים. מורים לנגינה רוכשים לפחות פסנתר אחד במידה והם נותנים שיעורים אישיים בביתם, לעומת מוסדות לימוד רשמיים כמו קונסרבטוריון או אוניברסיטה שבהם אפשר לשלב בין הפסנתר לכלי נגינה אחרים.
הדבר החשוב הוא קודם כל לקנות פסנתר לפי הצרכים האישיים. זהו טיפ קריטי כי הוא משפיע על מסגרת התקציב לקניית הפסנתר ועל ההנאה ממנו בטווח הקצר והארוך. בטווח הקצר הפסנתר אמור להיות איכותי, מדויק ויעיל ובטווח הארוך הוא נדרש להיות עמיד וחזק. התאמת הפסנתר לצרכים האישיים של כל לקוח יכולה לסייע לעמוד במסגרת התקציב ולמנוע הוצאות מיותרות בקניית פסנתר




איפה קונים פסנתר?

טיפ לא פחות חשוב הוא לקנות את הפסנתר בחנות אמינה עם ותק משמעותי. המקום בו בוחרים לרכוש את הפסנתר משפיע על תקופת האחריות ועל הזמינות של אנשי המקצוע במקרה שבו מתעורר צורך בתיקונים, טיפול בתקלות וכן הלאה. הקנייה של הפסנתר צריכה להתבצע בחנות שעליה אפשר לקבל המלצות מחברים או בני משפחה, לאחר פגישה אישית עם נציגי המקום ותוך התייחסות להשוואה בין מחירים.
בסופו של דבר, קניית פסנתר היא שיאו של תהליך ארוך. בתהליך הזה מבצעים השוואת מחירים על מנת למצוא את כלי הנגינה הטוב ביותר ומביאים בחשבון את ההבדלים בין הדגמים. במידה ולא מכירים היטב את המונחים המקצועיים בענף הנגינה, אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע. התייעצות עם נציגי חנות פסנתרים לא בהכרח מחייבת את הלקוח והיא ניתנת כחלק מהשירות. זו דרך מעולה לבחור פסנתר מעולה ולחסוך בהוצאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה