יום שבת, 12 באוגוסט 2017

ג'קוזי



ג'קוזי לבריאות הגוף והנפש

ג'קוזי הוא אחד מהאמצעים העיקריים העומדים לרשות אנשים שרוצים לשמור על הבריאות. את השימוש בג'קוזי אפשר לשלב עם פעילות גופנית, פיזיותרפיה או טיפול רפואי. הוא מוכיח את כעצמו כפתרון מעולה לבעיות גב ויעיל גם עבור התאוששות מתאונות או פגיעות אורטופדיות. אפשר למצוא כיום מקורות מים שנשענים על שיטת הפעולה של ג'קוזי במכוני קאנטרי, בתי מלון ואפילות מוסדות דיור מוגן ובתי אבות.
יש כמה יתרונות שמזוהים עם הערך המוסף והבריאותי של ג'קוזי. קודם כל, הוא מסייע להרפות את השרירים בגלל השילוב בין חמים וזרמי עומק. המים החמים מונעים כאבי שרירים וזרמי העומק אחראיים על העיסוי. השילוב בין שניהם מרפה שרירים לפני או אחרי אימון גופני והוא יעיל מאוד עבור גברים ונשים מבוגרים.
שנית, הבועות והזרמים בג'קוזי מסייעים להרמת הגפיים כלפי מעלה ולהפחתת משקל הגוף. המשמעות היא הפחתת עומס הלב בעשרות אחוזים והעלאת טמפרטורת הגוף, בעזרת העלאת טמפרטורת הגוף ניתן לגרום להזעה מוגברת, להתנקות מרעלים ולגדל כדוריות דם לבנות ונוגדנים שמשמשים כמערכת חיסון טבעית לאזורים חלשים.




מי יכול להשתמש בג'קוזי?

מלבד נשים בהריון וילדים מתחת לגיל 18, כולם יכולים להשתמש בג'קוזי. אפשר לשלב את הג'קוזי בבית הפרטי לצד בריכה או כאמצעי להנאה, להגיע למכוני הקאנטרי על מנת להיכנס אליו אחרי שחייה ארוכה או לבלות בו בחופשות בבתי מלון ובארץ ובעולם. גברים ונשים אוהבים להשתמש בג'קוזי כי הוא מתאים לכולם ומשום שאין צורך בשום סוג של רקע מקצועי על מנת לנצל את היתרונות שלו.
כמו כן, צריך לזכור שיש מקורות טבעיים לגמרי לג'קוזי כפי שאנו מכירים אותו היום. מקורות אלו הם מעיינות המים החמים בעולם ולכן לג'קוזי היסטוריה עשירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה