יום שני, 21 בינואר 2013

אטרקציות לבר מצווה




אטרקציות לבר מצווה – משחקים שונים
כל אירוע שמתכננים להפיק היום הופך מהר מאוד לתהליך ארוך ומורכב אשר מצריך פנייה אל מספר לא מועט של ספקים ואנשי מקצוע אשר מספקים שירותים מגוונים כאלה ואחרים בהתאמה מלאה לאופי האירוע המדובר ולקהל היעד אשר מוזמן אליו. בין האירועים הללו נמצאות כמובן גם מסיבות בר מצווה שהפכו למאוד יוקרתיות לאחרונה.
מסיבת בר מצווה לעולם לא תהיה מושלמת ללא כמה אטרקציות מעניינות שיכניסו קצת חיים מעבר לטקס הבר מצווה המסורתי, הנאומים המרגשים והאוכל הטעים. כיום יש אטרקציות לבר מצווה שלא יביישו שום אירוע אחר. אטרקציות לבר מצווה מתחלקות לכמה קטיגוריות כמו אטרקציות לבר מצווה מתחום המזון והאוכל, אטרקציות לבר מצווה מסוג ההפעלות השונות וגם אטרקציות לבר מצווה מסוג המשחקים.

אטרקציות לבר מצווה – משחקי שולחן
בני מצווה רבים לא יהיו מוכנים לוותר על שולחנות משחק במסיבת הבר מצווה שלהם. אטרקציות לבר מצווה מסוג זה מאוד מבוקשות והן כוללות כל מיני אפשרויות של שולחנות משחק שונים. תוכלו להזמין שולחנות כדורגל גדולים ומקצועיים ולערוך תחרויות ותראו איך מהר מאוד המבוגרים ישתלטו לכם על השולחנות הללו. גם שולחנות הוקי מאוד נפוצים וגם שולחן סנוקר, שולחן פינג פונג, פטיש כוח וכדומה. כל המשחקים הללו יכניסו הרבה חיים ופעלתנות חיובית בזמן המסיבה ויש להזמין מספיק שולחנות כדי שלא ימתינו זמן ממושך מידי בתור.



אטרקציות לבר מצווה  - משחקים וירטואלים
בנוסף למשחקי השולחן התחרותיים ניתן להזמין גם עמדות של משחקים וירטואלים המבוססים על פלייסטיישן או Xbox 360 עם כל השלטים והמסכים הנחוצים במגוון רחב של משחקים ועולמות וירטואליים. ניתן להזמין אטרקציות לבר מצווה נוספות, כמו משחקי מחשב מסוג מרוץ מכוניות, משחקי מלחמה שונים, קליעה למטרה וכדומה.

אטרקציות לבר מצווה – משחקים בתוך מתנפחים
גם משחקים בתוך מתנפחים ניתן להזמין למסיבות בר מצווה והם מאוד מתאימים לגילאים הללו. מדובר על משחקים כמו זירת סומו, זירת איגרוף, קליעה לסל, זירת הפל אותי וכדומה. אלה הם מתנפחים תחרותיים בין שניים או יותר והם מסבים הנאה גדולה לכל בני הנוער כולל לבנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה