יום רביעי, 30 בינואר 2013

טיולים מאורגנים להודו

טיולים מאורגנים להודו מספקים את החוויה ההודית האולטימטיבית
לא בכדי מדינת הודו נחשבת למדינה האסייתית הייחודית, המיוחדת והקסומה ביותר ביבשת אסיה. בטח כאשר היא מאופיינת בנתונים דמוגרפיים בלעדיים, אקלים מונסוני ייחודי, טופוגרפיה רב – גונית, והכי חשוב, אין ספור יעדים מקומיים ותיירותיים אשר פשוט חובה לבקר בהם - אבל רק במסגרת של טיולים מאורגנים להודו, טיולים אשר מתמחים באספקת החוויה ההודית האולטימטיבית ביותר. 


טיולים מאורגנים להודו כוללים ביקור ושהייה בכל היעדים הבאים
באופן מובן ביותר, טיולים מאורגנים להודו שמים דגש בעיקר על הטמעת הרוח, התרבות וה'וויב' של המדינה בקרב אורחי הטיולים שלהם. על כן, טיולים מאורגנים להודו כוללים ביקור ושהייה בכל היעדים הבאים: טאג' מאהל (מוזוליאום עצום ורב – מימדים אשר נחשב לאחד מפלאי העולם הגדולים ביותר) / דלהי (הלא היא בירת הודו, בירה אשר ממש מהווה את הראי התרבותי, ההיסטורי והחברתי הטוב ביותר של מדינת הודו) / פושקאר (עיר האל בראמה אשר ממוקמת לה ליד ממש האגם הקדוש והיפהפה של פושקאר) / פטיפור סיקרי (בעיקר בגלל מבניה העתיקים מתקופת האימפריה המונגולית אשר נשתמרו עד היום) ועוד ועוד ביקור ביעדים מגוונים רבים ומעניינים ביותר.

טיולים מאורגנים להודו – רלוונטיים בעיקר בחודשי השנה המתאימים
כאמור, מדינת הודו 'בורכה' באקלים מונסוני מובהק, דהיינו, אקלים אשר מאפשר טיול כיפי ומהנה אך ורק בין החודשים אוקטובר ועד פברואר. על כן, טיולים מאורגנים להודו, טיולים אשר שמו לעצמם מטרה לספק את החוויה ההודית האולטימטיבית, הינם טיולים אשר רלוונטיים בעיקר במהלך החודשים האמורי הללו. בנוסף, ישנם טיולים מאורגנים להודו אשר 'יוצאים' להודו במהלך עונת הקיץ, למשל, אבל טיולים אלו 'מוגבלים' ביותר מבחינת זמנים, שהייה ביעדים תיירותיים מתבקשים ועוד.

טיולים מאורגנים להודו – מיועדים בעיקר בעבור מי שעוד לא ביקר וחווה
בעבור טיילים ותיירים רבים, טיולים מאורגנים להודו היוו לא יותר מאשר 'יריית פתיחה' למערכת יחסים ארוכה ורבת שנים עם הודו. במילים אחרות, טיולים מאורגנים להודו מיועדים בעיקר בעבור מי שעוד לא ביקר וחווה את המדינה האסייתית הקסומה, המלהיבה והמרהיבה הזו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה