יום שלישי, 14 בינואר 2014

הסכם גירושין



רוב האנשים שמחליטים להתחתן כלל אל חולמים על היום שבו אולי הם יחליטו לפרק את החבילה ולהתגרש, אך יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מהסטטיסטיקה. המספרים מראים שאחד מכל שלושה זוגות מחליט להתגרש, ואין ספק שברוב המקרים האלה נחתם בשלב כזה או אחר הסכם גירושין. במידה וגם אתם החלטתם להתגרש כי לא טוב לכם יותר ביחד, אז אין ספק שאתם צריכים לחתום על הסכם גירושין כי צריכה להיות חלוקה הוגנת של הרכוש המשותף.
 
איך חותמים על הסכם כזה?
אנשים בדרך כלל לא יודעים מהו הסכם גירושין ואיך לחתום עליו, ולכן הדבר הראשון שצריך לעשות הוא למעשה למצוא עורך דין מקצועי שמכיר את התחום הזה. עו"ד מוביל יוכל להקשיב לכל המידע שתיתנו לו, ועל פי המידע הזה הוא יוכל להכין עבורכם הסכם גירושין שעליו תחתמו בסופו של דבר.



איך לבחור עורך דין?
זה ידוע שיש בישראל הרבה מאוד עורכי דין שעוסקים בתחום הגירושין, כי אם אחד מכל שלושה זוגות מחליט להתגרש, הרי שיש צורך בלא מעט אנשי מקצוע בתחום. לכן זה לא פשוט לבחור עורך דין שיוכל לתת לכם שירות מקצועי ואמין, ובהחלט כדאי שתקראו כמה שיותר מידע אודות עורך הדין שאליו אתם חושבים לגשת.

כמה זה יעלה?
אי אפשר לדבר על גירושין ועל עורכי דין מבלי לדבר על המחיר, כי כולנו יודעים שבסופו של דבר לחתום על הסכם גירושין זה גם עניין כלכלי. אין ספק שכל אחד מעורכי הדין שיוכלו להכין עבורכם את הסכם הגירושין יוכלו גם לגבות מכם מחירים אחרים, כך שאתם צריכים להכין את עצמכם לתשלום עבור העניין. תוכלו להשוות מחירים בין מספר עורכי דין וכך לבחור אל מי לגשת לקבלת השירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה