יום שבת, 25 בינואר 2014

סקר סיכונים בארגון



כל ארגון וכל עסק שמתנהל בימינו עומד בפני לא מעט סיכונים שעלולים להוביל לכך שהוא ייסגר ולא יעמוד במצבים שונים, ורק על ידי סקר סיכונים בארגון אפשר להימנע ממצבים כאלה. אומנם סקר סיכונים בארגון לא תמיד יוכל למנוע את הסיכונים עצמם, אך הוא בהחלט יעזור למנהלי העסקים והארגונים לדעת מראש איך עליהם להגיב אם כבר הגיע מצב הסיכון.

מהם סיכוני הארגון
לכל ארגון שפועל יש סיכונים אחרים, ולכן תוצאותיו של סקר סיכונים בארגון מסוים אינם בהכרח מתאימות לתוצאות הסקר בארגון אחר. לכן בהחלט חשוב להזמין שירות של סקר סיכונים בארגון עבור הארגון שאותו אתם מנהלים, כי רק תוצאות הסקר האלה ייתנו לכם את האפשרות להכין את עצמכם ואת הארגון בצורה טובה יותר.

אל מי כדאי לפנות
לא חסרות חברות שיכולות לתת לכם שירות של הכנה וניתוח של סקר סיכונים בארגון, ואם אתם בוחרים להשקיע בתחום הזה, הרי שכדאי לכם לפנות אל הטובים ביותר. אין כל סיבה להזמין סקר כזה מחברה שאין לה מספיק ניסיון או מחברה שלא תוכל לעזור לכם בצורה כוללנית, ולכן כדאי לשים לב היטב אל מי אתם פונים.

הכנת תוכניות פעולה
חלק מהשירות שאתם צריכים לקבל ולהקפיד עליו זה לא רק לבצע את הסקר כדי להבין איזה סיכונים קיימים, אלא חשוב ביותר גם להחליט על דרכי פעולה במידת הצורך. ככל שיהיו לכם נהלים ברורים יותר של התנהגות בעת מצב מסוים, כך תוכלו לצפות מכל אחד מהעובדים שלכם, ובעיקר מעצמכם, לדעת איך להגיב נכונה. התגובה הנכונה ובזמן הנכון לסיכונים שונים היא לפעמים הדבר החשוב ביותר, כי לא פעם התגובה בארגון תקבע את המשך הקיום שלו בשנים הקרובות. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה