יום חמישי, 26 באוקטובר 2017

פריצת כספות



פריצת כספות לבית
כספת מאפשרת לשמור על מוצרים יקרי ערך ולכן היא חיונית גם בבתים פרטיים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, כספת היא לא אמצעי אבטחה שנמצא רק במשרדים או בחנויות. כיום יש מגוון רחב של אנשים פרטיים שמבינים את החשיבות של כספת ואת היתרונות שלה.

בעזרת השקעה חד פעמית בהתקנה של כספת ניתן לשפר בצורה דרמטית את מערך ההגנה של הבית. לאחר ההתקנה אפשר להחליט האם לאחסן בתוך הכספת מוצרים יקרי ערך כמו תכשיטים, מסמכים רגישים, כסף מזומן ועוד.

הבעיה היא שלעיתים הכספת חווה בעיות ולא נפתחת או לא ננעלת. במקרים כאלה אין ברירה אלא להזמין איש מקצוע שיפתור את התקלה. איש המקצוע המתאים עבור לקוחות ובעלי בתים הוא כמובן מנעולן. התפקיד של מנעולן הוא לבצע פריצת כספות באופן מיידי ולייצר מצב שבו ניתן לחזור לשגרה בלי לשאת בהוצאות נוספות.


מתי מזמינים מנעולן לפריצת כספות?

יש מספר סימנים שמעידים על הצורך בהזמנת מנעולן עבור פריצת כספות בבית. ראשית, כדאי להזמין את המנעולן מיד לאחר הפעם הראשונה שבה הכספת עושה בעיות ולא נפתחת או לא נסגרת. לא כדאי להקל ראש בתקלות הנפוצות ויש לזכור שהן נוטות להחמיר. החמרה בתקלה קיימת בכספת עלולה להוציא אותה מכלל פעילות ועדיף לאתר אותה בשלב מוקדם.

שנית, רצוי להזמין מנעולן לפריצת כספות אם מאבדים את צרור המפתחות או שוכחים את הקומבינציה והקוד. במקרים כאלה התפקיד של המנעולן המוסמך הוא לפרוץ את הכספת מבלי להסב לה נזקים. בשביל לעשות זאת הוא צריך לוודא שמזמין העבודה הוא אכן בעל הכספת, ואת זה אפשר לעשות באמצעות אמצעי זיהוי כמו תעודת זהות או רישיון נהיגה בתוקף וכמובן עם תמונה ברורה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה