יום שלישי, 10 באוקטובר 2017

שירות מענה טלפוני לעסקים קטנים



שירות מענה טלפוני: כדי להתעסק רק בעבודה
בעלי מקצוע רבים מתחומים שונים למשל מהרפואה האלטרנטיבית, ייבוא וייצוא, מוסכניקים, שיפוצניקים, חשמלאים, רופאי שיניים ועוד רבים אחרים, נתקלים באותה בעיה בתחילת דרכם. השירות שהם מעניקים יוצא מן הכלל, המוצרים שלהם לא נופלים באף פרמטר ממוצרים אחרים, אך הם לא מסוגלים לנהל את כמות ההזמנות בצורה יעילה כך שיוכלו מצד אחד לעבוד ומצד שני לענות לכל לקוח ולקוח. כשהעסק עוד צעיר אף אחד לא רוצה לקחת סיכון ולהרחיב אותו כאשר הוצאות של משרד ועובדים נוספים יכולים לגרום לסגירתו במידה ולא יהיה רווחי. שירות מענה טלפוני מאפשר לכל עסק קטן להתעסק רק בעבודה תוך מענה לכל לקוח וניהול לוח הזמנים של העסק בצורה מסודרת. 

כיצד מענה טלפוני משפר את פעילות העסק?
ראשית, שירות מענה טלפוני ניתן מחברה חיצונית שעונה לעניין לכל לקוח ולקוח. בצורה כזו יש הפרדה בין הלקוחות לבין העסק כאשר את הקישור מבצעת החברה החיצונית שעונה לשיחות בצורה שנוחה לעסק. ניתן להעביר את המידע אונליין לפי הוראות הבעלים או להעביר את פירוט כל שיחותה יום בהודעה או במייל. שנית, העסק תמיד יענה לכל הלקוחות ולא יפספס אף הכנסה פוטנציאלית. שירות מענה טלפוני לעסקים קטנים פועל בכל יום וכל שעה שיחליט העסק כאשר יש מוקד שפועל אפילו 24 שעות ביממה וכל יום בשבוע. 

שירות מענה טלפוני: לא רק לעסקים
שירות מענה טלפוני מתאים למגוון רחב של שימושים ולא רק לעסקים. שירות זה יכול להיות מעולה לאישור הגעה של מוזמנים לאירוע מסוים או לניהול מצבי חירום. למשל, אם זוג רוצה לדעת מי מגיע לחתונה שלו ומי ייעדר כדי לנהל את המנות בצורה טובה יותר ולא להביא להפסד כספי, הוא יכול להשאיר מספר טלפון בהזמנה וכך המוזמנים יתקשרו ויוודאו הגעה א ואי הגעה, במידע שיעבור לזוג באופן שוטף. במצבי חירום כמו רעידות אדמה או פיגועים, שירות מענה טלפוני יעביר באופן שוטף את כל המידע למתקשרים שמנסים לברר על בני משפחתם, על המצב הנוכחי, על עדכונים של רשויות החוק וכולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה