יום שבת, 30 בספטמבר 2017

מתקשרות מומלצות



בשוק פרוץ כמו שוק המיסטיקה, ישנה חשיבות גדולה מאד לבחירת מתקשרת מומלצת, בעלת רקורד מרשים של לקוחות מרוצים. שימו לב מפני רמאים בתחום התקשור! עקבו אחר מדריך זה על מנת להבטיח את חווית התקשור המיטבית עבורכם.

כמה מילים על תקשור
תקשור מתייחס לטכניקה של יצירת קשר עם ישויות אשר אינן מצויות בממד הפיזי המוכר לנו, אלא בממדים אנרגטיים אחרים. הישויות הללו כוללות את המתים, מלאכים, אלים וכדומה. התקשור התפתח במרוצת השנים וניתן למצוא עדויות לעניין עוד בתקופת המקרא, שם יצרו קשרים עם מלאכים. כיום, אנשים רבים נעזרים במתקשרים על מנת לעבור חוויות מורכבות, לקבל החלטות קשות במגוון של נושאים, ליצור קשר עם מישהו יקר להם שאיננו בעולם יותר או פשוט בכדי לקבל הכוונה. את פעולת התקשור כיום עושים במגוון של טכניקות שונות, כמו למשל קריאה בקלפי טארוט, שימוש במטוטלת, תקשור באמצעות אומנות (למשל, ריקוד, ציור, פיסול) ועוד. בעבר, שיטת הסיאנס הייתה מקובלת מאד והיא שימשה על מנת לתקשר עם המתים. כיום, מתקשרים ממעטים לעשות כן.




שוק התקשור והמיסטיקה בארץ
בארץ ישנם רבים המשווקים את עצמם כמתקשרים באתרי האינטרנט השונים ובפלטפורמות הפרסום השונות. לאור העובדה שעל מנת להיחשב למתקשר, אין איזושהי הכשרה או הסמכה שעלייך לעבור, אלא פשוט מדובר בכישרון מולד הקיים באדם, קשה מאד לאדם מבחוץ לבחון את המתקשר ויכולותיו וקל מאד ליפול לידיהם של רמאים. על מנת לבחור במתקשרות מומלצות, עקבו אחר המלצות של לקוחות העבר (אשר רושמים לרוב ביקורות באתר האינטרנט של המתקשר) ונסו לקבל המלצות ממקור ראשון על אנשים שחוו חוויה טובה עם מתקשרות מומלצות. זכרו, שמדובר בחוויה פרסונאלית וגם המלצה אינה מחייבת שתתחברו למתקשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה