יום שלישי, 26 בספטמבר 2017

בריכות שחיה מפיברגלס



מה זו בריכת פיברגלס?
פיברגלס הוא חומר חזק במיוחד העשוי מסיבי זכוכית. אחת מהתכונות של חומר זה היא עמידות גבוהה בפני מים וקרינת שמש, מה שהופך אותו לחומר מושלם עבור הקמת בריכות שחייה. ואכן, היום אחד מסוגי בריכות השחייה הפופולריים ביותר בבתים פרטיים, הוא בריכות שחיה מפיברגלס. בריכות אלו מגיעות מוכנות מראש לפי דגמים שמזמינים מהיצרן ומותקנות בבור שנחפר בחצר. הבריכות יכולות להגיע עם כל האבזור שצריך, לרבות תאורה, פתחי גלישת מים, מדרגות ואפילו זרמים. לבריכות אלו מחיר נוח מאוד בהתחשב באיכות הבריכה ולכן הרבה אנשים בוחרים להקימן בחצר ביתם.




מה צריך לדעת לפני שמקימים בריכת פיברגלס?
·         התאמה לגודל החצר – כאמור, בריכות שחיה מפיברגלס מיוצרות מראש ולא ניתן לרוב להזמין את הדגם שלהן בהתאמה אישית. לכן, כדאי למדוד היטב את ממדי החצר ולנסות לתכנן איזו צורת בריכה תתאים, על מנת שתיהנו מבריכה בגודל נוח שישתלב עם עיצוב הגינה.
·         אבזור – מומלץ להזמין את הבריכה יחד עם כל האבזור המתאים ולא להתפשר על כך. תאורה יפה, פילטרים איכותיים וגימור איכותי יאפשרו לכם ליהנות מהבריכה בצורה המקסימלית וגם לאורך זמן.
·         מה היתרונות של בריכות כאלו? – לבריכות שחיה מפיברגלס יש הרבה מאוד יתרונות. קודם כל, הן נראות ומרגישות כמו הדבר האמיתי. שנית, התקציב להקמתן הוא נמוך משמעותית מבריכות בטון. בנוסף, התחזוקה שלהן קלה ופשוטה יחסית לבריכות מסוגים אחרים.

אל תתפשרו על האיכות
אם אתם מתכוונים להקים בריכת שחייה מפיברגלס, חשוב מאוד שההקמה תתבצע רק על ידי חברה מקצועית שמומחית בהתקנה, במכירה ובתחזוקה של בריכות שחיה מפיברגלס. כך תוכלו לדעת שיש לכם בריכה איכותית שתחזיק מעמד לשנים רבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה