יום ראשון, 17 בספטמבר 2017

סוגים של פורום gmat



היכרות עם סוגים שונים של פורומים יכולה לעזור לסטודנטים המעוניינים לעבור בהצלחה את מבחן הקבלה לתואר שני במנהל עסקים. מבחן gmat נערך בשפה האנגלית והוא מהווה אמצעי סינון בינלאומי עבור סטודנטים מכל רחבי העולם, אך תהליך ההכנה לקראתו כולל מאפיינים פחות או יותר דומים. ראשית, הכנה למבחן מחייבת השתתפות בקורס הכנה המועבר על ידי מרצים מקצועיים ובעלי ניסיון. שנית, תרגול הוא חלק בלתי נפרד מההכנה והוא מבטיח את הציון הגבוה. השאלה היא כיצד משלבים בין השיעורים הפרונטאליים לבין התרגול וכיצד מנצלים את היתרונות של פורום gmat יעיל.
 
מי שרוצה להיכנס אל פורום gmat על מנת לנהל דיונים סביב המבחן יכול לעשות זאת במספר צורות. הצורה הראשונה היא לבחור פורום חופשי בו כל הודעה שנשלחת מוצגת מיד עם סיום כתיבתה. זהו הפורום המקובל לניהול דיונים והוא מומלץ עבור סטודנטים שעושים את צעדיהם הראשונים בתהליך ההכנה למבחן. הצורה השנייה היא של פורום מנוהל בדיעבד: זהו פורום בו כל הודעה שנשלחה מוצגת מיד, אך מנהל הפורום בודק את ההודעות ויכול לשנות או למחוק אותן. פורום כזה מתאים לתרגול נושא ספציפי בקורס הכנה למבחן gmat.



מהו פורום gmat מנוהל מראש?
בחלק מהמקומות שמציעים קורס הכנה למבחן gmat ניתן להירשם לפורום מנוהל מראש. כאן מדובר על פורום בו כל הודעה שנשלחת מועברת לעיונו של המנהל, המרצה או ההנהלה. רק לאחר אישור של הגורמים הרלונטיים מוצגת ההודעה ולעיתים היא אף עוברת עריכה. פורום כזה פחות נפוץ ולא נהוג להשתמש בו לעיתים קרובות.

סוגים שונים של פורום gmat אמורים להציע לסטודנט תמיכה מלאה לקראת המבחן. הפורום זמין מסביב לשעון וניתן לגשת אליו מכל מחשב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה