יום ראשון, 10 בספטמבר 2017

ספה מיטה יוקרתית



ספה מיטה היא אחת ההמצאות האדירות ביותר בתחום ריהוט חדר השינה והיא שינתה למעשה את פני עולם הריהוט וההסתכלות הפונקציונאלית עליו. היא מאפשרת למעשה לקבל שניים באחד- שני פריטי ריהוט מרכזיים תחת פריט אחד מתכוונן.
ספה מיטה יוקרתית- מושלם לאירוח ברמה גבוהה

מי מאיתנו לא התארח פעם אצל חברים או משפחה ונאלץ לישון על ספה לא נוחה, לסבול מכאבי צוואר וגב ובסך הכול לא הרגיש הכי בבית? כנראה שרובנו. כיום בשוק ניתן למצוא ספות הנפתחות למיטות ברמה גבוהה, איכות בלתי מתפשרת, אורתופדיות ואסתטיות במיוחד, כך שאין צורך להתפשר על נראות או נוחות כשזה נוגע לאורחים שלכם. חלק מחוויית אירוח מיטבית ונעימה כוללת גם את השינה של האורח שלכם, לכן אם הינכם נוטים לארח פעמים רבות מכרים, חברים או משפחה, מומלץ לרכוש ספה מיטה יוקרתית, אשר ביום יום תהווה ספה אסתטית ויפה ובעיתות של ביקורי אורחים, תיפתח למיטה אורתופדית, התומכת את גב אורחיכם, כך שירגישו כמו בבית מלון.



איך להפוך אירוח למיוחד?

מלבד נושא הלינה עצמה, כאשר אנו מארחים בביתנו אורחים- בין אם מדובר במשפחה או חברים, חשוב מאד לגרום לאורח להרגיש בבית, אך גם לפנק אותו מעט יותר מהרגיל. מחוות קטנות כמו למשל, לדאוג למגבת נקייה מגולגלת על המיטה, כמו שהיו עושים בבית מלון, היא מחווה פשוטה אך כזו שגורמת לתחושה נעימה ויוקרתית. בנוסף, ארוחת בוקר מפנקת גם יכולה להיות מחווה שאינה דורשת מאמץ רב מצידכם, אך תגרום לאורח שלכם להרגיש כאילו מפנקים אותו מאד וכמובן, שירצה לחזור לבקר אצלכם במהרה. אם כן, חווית האירוח האולטימטיבית מתחילה בדברים הבסיסיים כמו שינה טובה וממשיכה הלאה למחוות קטנות ומתוקות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה