יום ראשון, 17 בספטמבר 2017

החשיבות של מורה פרטי לGMAT



GMAT משמש כמבחן הקבלה לתואר שני במנהל עסקים והוא נפוץ במגוון רחב של מוסדות אקדמיים בעולם. כתוצאה מכך מדובר גם על מבחן קשה מאוד שדורש היערכות ארוכה ומורכבת. אחת הדרכים הטובות ביותר להתכונן למבחן היא באמצעות מורה פרטי. עם זאת, לא תמיד קל למצוא מורה פרטי לGMAT ויש המון שיקולים שצריך להתייחס אליהם.

בראש ובראשונה, מורה פרטי לGMAT חייב להיות אדם שכבר הוכיח את היכולות שלו להתמודד עם מבחני קבלה מן הסוג הזה. לא כל מורה לאנגלית, למתמטיקה או לחיבור מכיר את המאפיינים של מבחן GMAT או מסוגל לעמוד בהם. רק מורה בעל ציון גבוה במבחן GMAT יכול להציע את שירותיו לאנשים אחרים ולעזור להם לשפר את הציון.




שנית, מיצוי של הפוטנציאל האישי בעזרת מורה פרטי לGMAT הוא פונקציה של מערכת יחסים. שיתוף הפעולה בין המורה לבין התלמיד יקבע כמה מהחומר הנלמד ייושם בפועל במבחן, כמה מתוכו ייזכר על ידי התלמיד גם בעתיד והאם ההשקעה תשתלם עבורו. במילים אחרות, יש לבדוק את מערכת היחסים האישית מול מורה פרטי לGMAT לא פחות מאשר את הניסיון שלו במבחנים כאלה. 

ממי מקבלים המלצות אובייקטיביות?
רצוי לאסוף כמה שיותר המלצות על מורה פרטי לGMAT לפני שמחליטים להיעזר בשירותיו. אפשר לאסוף את ההמלצות מחברים, קרובים ובני משפחה ולהתייעץ עם קולגות או חברים לספסל הלימודים. המלצה אובייקטיבית היא דרך מצוינת לסנן בין מורים לGMAT ולמצוא רק את אלה שעומדים בסטנדרטים הנדרשים.
מצד שני, יש לזכור ששיתוף פעולה פורה של מורה מסוים לGMAT עם אדם אחד לא מבטיח את אותן תוצאות עם אדם אחר. מכאן שבחירת המורה צריכה גם להיות סובייקטיבית ואישית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה