יום ראשון, 17 בספטמבר 2017

מהו קורס gmat מילולי?



קורס gmat מילולי מכין את הנבחנים לחלק המילולי של מבחן GMAT. זהו קורס שאינו מיועד עבור סטודנטים המעוניינים להתקבל ללימודי תואר שני במנהל עסקים במוסדות אקדמיים בהם החלק המילולי לא נכלל בדרישות הסף. מנגד, מומלץ לבדוק מראש את ההבדלים בין המכללות והאוניברסיטאות. יש לברר על תנאי הקבלה לכל מסלול ולהגדיל את הסיכוי עם קורס gmat מילולי ברמה גבוהה.

הקורס עוסק במספר נושאים. ראשית, במהלך הקורס נחשפים הסטודנטים למבנה החלק המילולי של מבחני GMAT. בחלק הזה נדרש הנבחן לכתוב חיבור ולאחר מכן לענות על 41 שאלות בסגנון רב ברירתי. החלק המילולי כולל שלושה סוגים עיקריים של שאלות בנושאי הבנת הנקרא, הסקה לוגית ותיקון משפטים. קורס gmat מילולי הוא הזדמנות מצוינת לחדד יכולות ולשפר את הביצועים. שנית, הקורס מתמקד בהתנסות לקראת עמידה בלוח הזמנים של המבחן. עבור החלק המילולי לדוגמא מקבלים הנבחנים 75 דקות בלבד.תשובות שלא מסומנות כאשר נגמר הזמן גוררות קנס גדול ופוגעות בציון.




איך קורס gmat מילולי מכין את הנבחנים ללוח הזמנים?
המרצים שלוקחים חלק במסלולי קורס gmat מילולי מכינים את הנבחנים ללוח הזמנים בצורה פשוטה. הם משתמשים בארגז כלים מגוון ומשלבים בין הקניית ידע תיאורטי להתנסות מעשית. הסטודנטים יכולים להשתמש באתר האינטרנט המלווה של הקורס, ללמוד בקבוצות או להתנסות בשאלות ספציפיות בתוך הכיתה. הכנה ללוח הזמנים נחשבת קשה בימים ובשבועות הראשונים של הקורס, אולם היא משתלמת בטווח הארוך.

לסיכום, אין סיבה לוותר על קורס gmat מילולי וחשוב להתכונן לחלק הזה בדיוק כמו לחלק הכמותי. הקורס מבטיח ציון מקסימאלי ומשפר את סיכויי הקבלה למוסדות לימוד בארץ ובעולם. בקורס שמים דגש על הנושאים המורכבים ומתמקדים בתרגול ארוך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה