יום שלישי, 5 בדצמבר 2017

כורסאות המתנה



מהן כורסאות המתנה?

כורסאות המתנה מיועדות למשרדים, עסקים, מפעלים, ארגונים, מוסדות, חברות, תאגידים ועוד. למעשה, בכל מקום שבו מתבצעת קבלת קהל יש צורך בכורסאות מן הסוג הזה. הכורסאות קובעות עד כמה יהיה נוח ללקוחות בזמן שהם ממתינים והאם הם ייכנסו לפגישה כאשר הם מרוצים. כורסאות לא נוחות עלולות להוריד לטמיון השקעה של מאות אלפי שקלים בשיווק ופרסום של העסק ולכן חשוב לבחור אותן בצורה נכונה.
כורסאות המתנה מעוצבות תוך שילוב בין אלמנטים פונקציונאליים ודקורטיביים. האלמנט הפונקציונאלי אמור להפוך את הכורסאות לפתרון ישיבה נוח. הכורסאות משמשות לעיתים קרובות להמתנה של כמה דקות ואפילו שעות, לכן הנוחות היא ערך עליון בבחירת פתרונות ישיבה מן הסוג הזה. במקביל, כורסאות המתנה חייבות להיות מספיק אסתטיות ולהתאים לעיצוב הכללי.


איפה שמים כורסאות המתנה?

עוד שיקול שרצוי להתייחס אליו כאשר בוחרים כורסאות המתנה הוא המיקום הספציפי שלהן. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא תמיד כדאי לשים את הכורסאות ממש בכניסה למשרד או לחברה. יש מקומות שבהם עדיף לתת ללקוחות לשבת בפנים ולאפשר להם לבחור היכן להמתין. כך גורמים לתחושת מעורבות ומחויבות אצל הלקוחות ומונעים נטישה.

בנוסף, יש הבדל בין כורסאות המתנה שמיועדות למוסדות ציבוריים לבין כורסאות של עסקים פרטיים. במוסדות ציבור השיקול העיקרי הוא בדרך כלל חיסכון במקום ומתן אפשרות לכמה שיותר אנשים לשבת ולהמתין. לעומת זאת, בעסק פרטי מנסים לתת לכל לקוח יחס אישי. זו הסיבה שבגללה במוסדות ציבור מעדיפים ספסלים ארוכים ולא נוחים, בעוד במשרדים פרטיים משקיעים בכורסאות אורטופדיות ונוחות.
לסיכום, לא כדאי לזלזל בחשיבות של כורסאות המתנה. רצוי לבחור את הכורסאות בצורה נכונה ולהתייחס לאלמנטים שונים כמו עיצוב, נוחות, מראה, מיקום וכמובן טווח מחירים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה