יום שני, 7 באפריל 2014

עורכי דין ליטיגציה



עורכי דין ליטיגציה ותפקידם
עורכי דין ליטיגציה הם עורכי דין המופיעים מטעמכם בבתי המשפט והנותנים לכם ייצוג משפטי כולל. עורכי דין ליטיגציה מציגים את המקרה שלכם ומנהלים בשמכם את התהליך המשפטי כולו כולל הצגת הראיות, חקירת עדים והעלאת הטענות שתומכות בעניין שלכם בפני בית המשפט, הן בכתב והן בעל פה.

תחום הליטיגציה
תחום הליטיגציה מאד ייחודי בעולם המשפט ויש המחשיבים אותו לחוד החנית של תחום המשפט. עורכי דין ליטיגציה חייבים לשלוט בכל האספקטים המשפטיים ובסדרי הדין של בתי המשפט וכן עליהם להיות בעלי תכונות כמו: הופעה משכנעות, כושר ביטוי מילולי מרהיב, יכולת עמידה בלחצים מול עדים, עורכי דין אחרים ושופטים, על מנת שיוכלו לייצג את המקרה שלכם בצורה הטובה ביותר. יש האומרים שתחום הליטיגציה הוא מעשה אמנות של ממש המצריך כשרון מיוחד.

רוב עורכי הדין הם עובדי משרד. הם מכינים תיקים, עורכים חוזים, מגשרים בין אנשים וכדומה. אבל עורכי דין ליטיגציה הם אנשים שיכולים להופיע במקומות פומביים ולנהל משפטים במומחיות רבה. לא כל עורך דין מסוגל לזאת ונחוצים כשרונות רבים, שבהרבה מקרים מחוזקים על ידי לקיחת סדנאות במשחק והופעה מול קהל, בקורסים באמנות הדיבור והשכנוע וכיוצא באלה.

בחירת עורכי דין ליטיגציה
על מנת לבחור בעורך דין כזה באופן מוצלח יש להכיר את משרדו ולבדוק את הופעותיו בבתי משפט על הצלחותיו וכישלונותיו. כמו בבחירת רופא שבודקים את אחוזי ההצלחה שלו בניתוחים שהוא ערך, כך יש להתייחס לבחירת עורכי דין ליטיגציה ולברור בינהם את המתאים ביותר למקרה שלכם על מנת שתקבלו את הייצוג הטוב ביותר בבית המשפט. עורכי דין אלה ניחנים בחושים מחודדים ויכולת תגובה מהירה לשינויים הקורים בזמן אמת בין כתלי בית המשפט.

תגובה 1:

  1. עורך דין ליטיגציה תל אביב
    במשרד עורכי דין קריספין. המשרד מטפל בייצוג בכל הערכאות, הכנת כתבי תביעה, כתבי הגנה, ערעורים, בכל נושאי המשפטי האזרחי.

    השבמחק