יום ראשון, 13 באפריל 2014

שירות מיסטיקנים אונליין



חלופה ראויה

המיסטיקה לאורך השנים התמודדה עם לא מעט אנשים שהביעו את מחשבתם הסקפטית לגבי דרך הפעילות המיסטית. לא אחת קרה שמבקשי עצה ופיתרון מהמיסטיקנים עשו זאת בהיחבא והדיסקרטיות הייתה שם דבר בתחום. האמת היא שגם היום הדיסקרטיות היא הבסיס לכל טיפול, לכל מפגש ולכל חוויה רוחנית שהיא. תוספת משמעותית שקיבל עולם המיסטיקה בשנים האחרונות היא הטכנולוגיה. בניגוד למה שרבים חושבים, המיסטיקה דווקא הולכת יד ביד עם הטכנולוגיה וכיום ניתן למצוא שירות מיסטיקנים אונליין המתאים את עצמו לעידן המודרני.


שיחות אישיות עם פיתרון קיים

היום כבר כל אחד ואחת יכולים ליהנות מן השירות. מיסטיקנים אונליין הם אנשי מקצוע ומומחים בתחומם, שאיתם ניתן ליצור קשר על מנת לקבל ייעוץ בנושא מסוים או הכוונה לדרך שבה מתלבטים האם ללכת או לא. הדיסקרטיות באופן הזה היא בסיסית, משום ששיחת טלפון ניתן לבצע מכל מקום בעולם ואין מניעה ליצור קשר מיידי, שכן השירות הוא 24 שעות ביממה לאורך כל שבעת ימי השבוע. הפיתרון המיסטי תמיד קיים וצריך רק לאזור אומץ ולפנות אליו. עלות שיחת הטלפון ידועה ומפורסמת בפורומים ובאתרים הרלוונטיים ומי שגם רוצה יכול לנהל שיחות ווידיאו עם מיסטיקן שמציע בטבעיות את האפשרות הזו.


האינטרנט מלא בחומרים מעשירים

שירות מיסטיקנים אונליין לא מסתכם רק במתן פיתרונות מיסטיים. האינטרנט מהווה מקור מידע וידע בלתי נדלים וככל שעובר הזמן ניתן למצוא אתרים רבים ופורומים מגוונים בתחום המיסטיקה. כל מי שרוצה להעשיר את עצמו, להבין וללמוד יותר על הנושא ככלל או על תחום מסוים, יכול למצוא סרטונים רבים ובהם הרצאות בתחומים מעניינים, כנסים וכמובן מידע כתוב והסברים מפורטים על נושאים כמו סמלי חלומות, נומרולוגיה, מהו הורוסקופ ואפילו פירוט הישויות העליונות עימן ניתן לתקשר.


לשנות כדי לשמור על יציבות

מיסטיקנים אונליין מהווים דוגמא ליכולת המיסטיקה להישאר רלוונטית גם בעולם משתנה. רעיונות תמיד יכולים להתחלף ואמונה בהן היא רק עניין של זמן. עבור המיסטיקה לעולם לא הייתה מגבלה של אמונה ורוחניות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה