יום שבת, 26 באפריל 2014

דלתות בבאר שבע



פרזול ועיצוב דלתות בבאר שבע
דלתות נחשבות לאלמנט עיצובי ממדרגה ראשונה. דלתות מהוות אלמנט מאד בולט בכל חלל שבו הן מותקנות ויש לזכור כי עיצוב דלתות חשוב במיוחד מכיוון שדלתות נשארות בעיצובן ולא מוסיפים להן דבר לאחר התקנתן, שלא כמו חלונות, קירות ורצפות שאותם מכסים באלמנטים נוספים לרבות שטיחים, תמונות, רהיטים, וילונות וכדומה. לכן, על דלתות בבאר שבע, כמו בכל מקום אחר, להיות מעוצבות בצורה כזו שתתאים לסגנון העיצוב שנבחר לאותו הבית או המשרד. 

מה שקובע את עיצוב הדלת הם הפרמטרים הבאים:
חומרים – החומר שממנו מיוצרת הדלת קובע באחוזים רבים את סגנון עיצוב הדלת. ברור כי דלתות בבאר שבע העשויות מעץ יהיו שונות במראה שלהן מדלתות מתכת או דלתות זכוכית או פלסטיק. בחירת החומר היא השלב הראשון בבחירת דלתות בבאר שבע.
צבע וטקסטורה – לצבע ולטקסטורה של הדלת השפעה עצומה על עיצובה. דלתות מגיעות כיום בצבעים מרהיבים שיכולים להתאים לכל סגנון וניתן לבקש שיצבעו דלתות בצבעים שונים כאשר מדובר בחדרי ילדים שבתוכם תוכלו לצבוע אותן בצבעי פסטל מרהיבים ומבחוץ להתאים את הצבע לחלל הכללי של הבית. גם הטקסטורה קובעת לא מעט בעיצוב הדלת וכיום ניתן להזמין דלתות עם פיתוחים ותבליטים, דלתות חלקות, דלתות עם חלונות זכוכית בגדלים שונים וכדומה.
פרזול – אלמנט חשוב נוסף שקובע לגבי עיצוב דלתות בבאר שבע הם פריטי הפרזול שמהווים לא רק אלמנטים מעשיים לפתיחה וסגירת הדלת, אלא שהם משתלבים בעיצוב הכללי של הדלת. אלמנטים אלה הם: הידיות והרוזטות, מנעול הדלת, צירי הדלת, עיינית הדלת (במקרה של דלת כניסה) מעצורי הדלת למניעת טריקתה וכדומה. גם בתחום זה ניתן לבחור כיום פריטים מרהיבים שניתן להתאים אותם לכל סגנון עיצוב של דלתות בבאר שבע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה