יום ראשון, 20 באפריל 2014

יס שירות לקוחות



השירות של יס שירות לקוחות מתאים לכולם
אם יש תופעה נדירה יחסית בישראל, הרי שזהו מוקד שירות הלקוחות של יס. חברת יס כידוע, היא אחת משתי חברות התקשורת הגדולות בארץ. מדובר על החברה היחידה בישראל אשר מספקת שידורי לוויין ברמה גבוהה, עם עשרות ערוצים שונים, ושידורים שיכולים להתאים לכל אחד. יש לציין שלמרות שהתחרות של חברת יס איננה עזה, הרי ששוב ושוב אנשים מתפלאים לגלות שבמידה והם יוצרים קשר עם המוקד שירות הלקוחות של יס, הרי שהם זוכים לשירות מעולה - וזה דבר שכלל וכלל איננו מובן מאליו.

מקבלים תמיד שירות מעולה
יש לציין כי לחברת יס שירות לקוחות יוצא דופן, משום שלא פעם, אנשים המנויים בחברות אחרות שסובלים מתקלה באחד מהמכשירים בביתם - נאלצים להישאר על קו המתנה במוקד במשך יותר מחצי שעה. בחברת יס לעומת זאת, לא רק מצטרפים חדשים זוכים למענה מהיר. גם אנשים אשר יש להם תקלה בממיר - מקבלים מענה תוך זמן המתנה מינימלי.

במידה ויש תקלה, הנציג במוקד שירות הלקוחות מלווה אתכם בשיחה, מסביר לכם אילו צעדים אתם יכולים לעשות בעצמכם בניסיון לפתור את התקלה, ובמידה וצעדים אלו לא עוזרים - כמובן שהחברה שולחת עד לביתכם טכנאי אשר יבדוק את הבעיה, ללא תוספת תשלום. הדבר מאפשר לכל הצופים של יס ליהנות משידורים ברמה גבוהה, ומטיפול מהיר בתקלות השונות.

ליצור קשר לשדרוג
כמובן שלא מעט מהשיחות שמגיעות למוקד של יס שירות לקוחות קשורות ברצון לשדרוג. בשנים האחרונות, חברת יס הציעה כמה שדרוגים משמעותיים ללקוחות שלה. מוקד שירות הלקוחות של יס יכול להציע לכם להצטרף לעידן הבא, ליהנות מממיר מקליט, ממיר שיכול להתחבר למחשב שלכם, ספריית וידאו עשירה, ועוד. כך חווית הצפייה שלכם משודרגת בן רגע. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה