יום רביעי, 8 בפברואר 2017

בריכות שחייה



בריכות שחייה תקניות לבתים פרטיים
כולנו רוצים לקפוץ למים כשכל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לצאת לחצר ביתנו. אך מה קורה אם אין לי חצר או גינה ואני מעוניין בבריכה? ישנן בריכות שחייה שמיועדות גם למרפסות ולגגות אך כדי לא לפגוע בבטיחות ויציבות הקומה תצטרכו לבדוק את הדברים עם מהנדס. אישורים אלו חשובים מאוד ואף אחד לא רוצה אסון אצלו בבית בטח שלא מדובר בבני המשפחה. צריך לקחת בחשבון את גודל הבריכה ואת המשקל המים העתידי כולל משקלם של האנשים.




איכות החומרים והמלצות
בריכות שחייה טובות הן בריכות שיחזיקו מעמד שנים רבות. ישנן בריכות שעולות סכומי כסף נמוכים בהרבה משאר הבריכות אך כדאי לשים לב להבדלים ביניהם: בריכה אחת עשויה מחומרי פלסטיק ירודים והיא עתידים להתבלות או להיקרע עם הזמן. בריכה אחרת תחזיק מעמד שנים רבות ותהיה נאמנה ואיכותית. אם מדובר על בריכת לתינוקות או פעוטות ואתם מעוניינים בבריכה לקיץ או שניים אולי כדאי שתנסו לחסוך אך אם החלטתם על בריכה לגינה, תפרגנו לעצמכם ואל תתפשרו על האיכות. בריכות שחייה איכותיות הן בריכות שמגיעות עם יריעות פלסטיק עבות שלא נקרעות בקלות. כמו כן כדאי לברר אם רכישת הבריכה כוללת גם הובלה והתקנה והאם יש אחריות עליה לפחות למשך השנה הראשונה.

מה כולל מחיר הבריכה
מלבד ההובלה וההתקנה, בריכות שחייה רבות כוללות במחיר גם אביזרים די הכרחיים כמו סולם כניסה לבריכה ומסנן למים. אמנם זהו ציוד בסיסי לבריכה ביתית אך כדאי לוודא היטב את הימצאותם לפי תנאי הרכישה בעיקר אם החלטתם לרכוש דרך האינטרנט. קנייה באינטרנט תוזיל לכם עלויות רציניות אך מומלץ לשמוע המלצות מאנשים גם מהאינטרנט וגם באופן אישי מחברים ובני משפחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה