יום רביעי, 8 בפברואר 2017

טיול בפירנאים - חוויה מגוונת לכל המשפחה


חשבתם על טיול משפחתי באירופה, אך לא מתאים לכם ביקור במוזיאונים או שוטטות ברחובות בעיר עמוסה? אתם רוצים טיול מקפיץ, אנרגטי, כזה שיגרום לכל המשפחה להתגבש ולהרגיש את האדרנלין אל מול רוגע של טבע נפלא? ככול הנראה טיול בפירנאים יכול לספק לכם אתהחוויה הדמיונית הזאת ולהפוך אותה למציאותית ובלתי נשכחת. הפירנאים, מבין רכסי ההרים המרשימים בעולם, מקסימים מאות אלפי תיירים בשנה על 430 הקילומטרים עליהם הם נמתחים. 



 
סנפלינג ורפטינג באותו מקום
אחד הדברים שמייחדים את הפירנאים הוא הגיוון הרב שהם מציעים. אחת האטרקציות המפורסמות שיש למקום להציע הוא סנפלינג מפלים מרהיב שנראה כאילו הוציאו אותו מהאגדות. במהלך סנפלינג מפלים, תחבשו קסדות וחליפות מאובטחות, תתחברו לרשת כבלים ותרדו מפלים גועשים שירטיבו אתכם מקצה עד קצה. אם כבר דיברנו על מים, ברפטינג שיש לאותו טיול בפירנאים להציע אתם תירטבו אם לא תחזיקו חזק. רפטינג היא אטרקציה מעולה למשפחות שאוהבות אקסטרים, למרות שיש מסלולים משפחתיים ורגועים יותר, בו תצאו למסע בנהר גועש שבדרך תוכלו להתרשם מנופים שלא הרבה אנשים זכו לראות ובטח שלא לתעד במצלמה. החיות שתראו בטיול בפירנאים הם לא שגרתיות. אמנם מדובר בין היתר בסוסים, שכל אחד יכול לראות בחווה שקרובה לביתו, אך פה מדובר על אוכלוסיית סוסי פרא מהייחודיות בעולם שמסתובבות חופשי ומקסימות אותנו כל פעם מחדש.

הרוגע לא ייחסר לכם
למי שדואג מהשלווה, הפירנאים מספקים הכול מהכול. תוכלו לשבת אל מול נופים מהפנטים, ולהשיב לשקט כמוש מעולם לא הקשבתם. שמורות הטבע כל כך גדולות והרכסים כה עצומים שגם ריבוי מטיילים לא יפריעו ותמיד תרגישו כאילו אתם היחידים שמטיילים בפארק. זה הזמן לכבות את הרמקולים, לכבות מנועים, ולהתחבר לטבע עם כל המשפחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה