יום שני, 17 בספטמבר 2012

גיוס עובדים


שיטות שונות לגיוס עובדים
אחרי שניסיתם את השיטות המקובלות של פרסום מודעות דרושים בלוחות הדרושים ופניתם לחברת השמה, דיברתם עם כל החברים וביקשתם מהם שיפתחו עין על מישהו רציני לתפקיד שאתם מחפשים לו עובד חדש, ולאחר ששלחתם את הסגן שלכם לכמה ירידי תעסוקה וגם לרחרח האוניברסיטאות הגיע הזמן להכיר כמה שיטות נוספות לגיוס עובדים . גיוס עובדים הוא כיום אחת המטלות המורכבות ביותר , איתן מתמודד כל בית עסק בכל תחום ותחום. חשוב מאד לקיים תהליכי גיוס עובדים מקצועיים, ולטייב את התהליכים על מנת למצוא את העובדים הטובים ביותר לתפקידים השונים הנדרשים לכם .

פניות יזומות למועמדים
במקרים רבים חברות מחזיקות מאגר של עובדים פוטנציאלים ומועמדים לעבודה ולא מן הנמנע שחברה תפנה ישירות למועמד כדי להזמינו לראיון עבודה במידה והמישרה המוצעת מתאימה לכישוריו ולנסיונו .

ניידות בתוך ארגון
ארגונים גדולים מניעים את האנשים שלהם בתוך הארגון לתפקידי רוחב ולתפקידים בכירים יותר. דור הולך ודור בא והחברה לעולם נשארת. לעיתים דרוש קורס הסבה קצר או הכשרה במקום העבודה, אבל גיוס עובדים באופן הזה יכול לחסוך לכם זמן וכסף רב. כך אתם יכולים לשמר עובדים טובים ולמנוע מהם להתייאש במישרה שלהם. הנעת עובדים בתוך חברה בהחלט יכולה להיות צורה חיובית להצבת אנשים במשרות פנויות.

פנייה למפוטרים
תארו לעצמכם מצב שלפני שנה נאלצתם לפטר כמה וכמה עובדים מסיבות כלכליות ולא מסיבות מקצועיות אישיות. הנה חזרתם לדרך המלך ואתם רוצים לקבל את העובדים הטובים שלכם חזרה עם פתיחת משרות חדשות בחברה. צורה זו מאד מקובלת והיא מראה גם רצון טוב מצידכם וגם מחזירה לכם עובדים איכותיים שלא באמת רציתם לפטר לפני שנה, אבל לא היתה ברירה .

גיוס באמצעות ציידי ראשים
צייד ראשים מחפש את הטוב ביותר או שממנים אותו לצוד אדם ספציפי בלבד. איש מפתח בחברה מסויימת שמוכנים להעביר אותו לחברה הנוכחית כמעט בכל מחיר. צייד ראשים הוא ממוקד מטרה ועובד באופן איכותי בלבד ולא כמותי. הוא צריך קשרים בתחום ויכולת שכנוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה