יום שני, 17 בספטמבר 2012

טיול לסין


טיול לסין הינו טיול אשר לא דומה לשום טיול אחר !

מדינת סין היא לא רק מדינה רחוקה ועלומה ביותר מבחינת תיירים רבים בעולם, אלא גם מדינה שמבחינה תיירותית טומנת בתוכה אינספור אטרקציות תיירותיות ואף מסתורין רב. לא בכדי אומרים, כי טיול לסין הינו טיול אשר לא דומה לשום טיול אחר. לכן, את המאמר המדובר נקדיש גם למדינת סין, אבל בעיקר נתמקד בכל מה שנוגע לטיול במדינה העתיקה והמיוחדת הזו, אשר מציעה למבקרים בה עולם ומלואו .

אם טיול לסין קוסם לך, המשך לקרוא
ראשית, נספר קודם כל כמה פרטים מעניינים ביותר על סין. שנית, לאחר מכן נתמקד בפרטים מעניינים אודות טיול לסין מומלץ ואיכותי. ובכן, מדינת סין הינה מדינה ביבשת אסיה, אבל לא 'עוד' מדינה, אלא מדינה עתיקה ומיוחדת ביותר מכל בחינה, הן היסטורית וגיאוגרפית והן תיירותית. למען המחשה, מדינת סין מחזיקה בהיסטוריה ומורשת יוצאות דופן אשר נפרשות על פני תקופות של אלפי שנים - אז האם יש פלא, כי טיול לסין הינו טיול יחיד ומיוחד במינו ?



טיול לסין הינו טיול של תרבות, ספרות ואמנות !

מדינת סין היא אולי המדינה היחידה בעולם אשר תחומי התרבות, הספרות והאמנות שלה טבועים בכל פיסה שלה. למען המחשה, מבחינת כל מה שנוגע לתרבות ובהקשר של טיול לסין, מדינת סין מכילה בתוכה אינספור מרכזי פילוסופיה, דרכי חיים, מחשבה ועוד. מבחינת כל מה שנוגע לספרות ובעיקר לכתב הסיני, אי אפשר שלא להיתקל בכתב הסיני העתיק בכל מקום. מבחינת אמנות, מדינת סין מכילה אינספור מרכזי אמנות, מכל הסוגים ומכל הזרמים .

מדינת סין כוללת אין ספור אזורים תיירותיים בעבור טיול לסין מושלם

טיול לסין מושלם הוא לא רק טיול אשר כולל תרבות, ספרות ואמנות, אלא טיול אשר חייב לכלול ביקורים ביזורים התיירותיים הבאים: בייג'ינג, אחת מן הערים היפות והייחודיות בעולם, החומה הסינית העתיקה, פארק דיסני בשנגחאי, פארקים מקומיים ייחודיים ושאר אזורים תיירותיים. עכשיו, כל מה שנותר לעשות, זה לתכנן טיול לסין ולצאת לדרך .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה