יום חמישי, 18 באוקטובר 2012

קול סנטר



קול סנטר נותנת מידע בזמן אמת

עסקים רבים זקוקים למערכות אשר ינהלו עבורם את מרכזיות הטלפונים בעסק בצורה המקצועית ביותר. מערכת ידועה ומוצלחת מן הסוג הזה היא כמובן – מערכת קול סנטר. אין ספק כלל, כי מערכת קול סנטר היא לא עוד מערכת רגילה לניהול ולניטור של שיחות. מדובר באחת מהמערכות המתקדמות והיעילות ביותר (אשר גם מנוהלת בממשק בשפה העברית). אולם היתרון המרכזי ביותר של מערכת קול סנטר, זה היכולת שלה לספק מידע בזמן אמת לכל מי שעושה בה שימוש - בין אם מדובר על מוקדן בשירות לקוחות, או על מנהל של שירות שרוצה לאסוף נתונים על כל השיחות הנכנסות והיוצאות בעסק .

שירות יעיל למוקדן

בראש ובראשונה, קול סנטר מאפשרת למוקדנים לקבל מידע על השיחות שלהם ולנהל בצורה טובה יותר את העבודה. המערכת מראה בכל רגע למוקדם כמה עומס יש במערכת, וכמה שיחות מחכות לו בתור. כך הוא יכול לדעת האם עליו לקצר בשיחות, להאריך אותן וכיוצא בזה המערכת אפילו מספקת מידע על שיחות שמתנתקות באמצע ( של לקוחות שלא רוצים להמתין עוד בתור ), וכך אפשר להבין האם צריך לזרז את התהליך .


להסתכל ברמה גבוהה יותר

מצד שני, קול סנטר גם מושלמת למנהלים ומפקחים שכן היא מאפשרת להם לבצע ניטור ופיקוח אחרי כלל השיחות בתוך העסק. אם למוקדן יש מידע רק על העמדה שלו - הרי שהמנהל רואה בעצם מה מתרחש בכל המוקדים באשר הם. הוא יכול לראות האם יש מוקדן שנוצר עליו לחץ, וכך להעביר שיחות בתור למוקדן עם פחות לקוחות בתור. המנהל יכול לראות כמה לקוחות עוזבים, כמה מתקשרים חדשים יש, ואפילו לראות מה הוא זמן השיחה הממוצע של כל מוקדן .

המפתח לעסק יעיל

בסופו של דבר, קול סנטר היא המערכת שתאפשר לעסק שלכם להתנהל בצורה מוצלחת במיוחד. כשרואים כמה זמן המוקדנים מדברים, כמה שיחות הם מקבלים, כמה אנשים מתקשרים ועוזבים וכיו"ב אפשר לאתר במהירות את נקודות התורפה של העסק ולשפר אותן .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה