יום רביעי, 31 באוקטובר 2012

חייגן אוטומטי



חייגן אוטומטי למוקדים טלפוניים

מקומות עסקים רבים הזקוקים לשירותי טלפוניה מתקדמים עבור הפעילות השוטפת של העסק נזקקים גם לשירות של חייגן אוטומטי. חייגן אוטומטי אשר מיועד למשל למוקדים טלפוניים מספק את פתרון ייעול העבודה האולטימטיבי, חוסך זמן ומגדיל את כמות השיחות אשר עובד יכול לבצע במהלך משמרת עבודה מלאה. כאשר מדובר על מוקד מכירות, חייגן אוטומטי הוא בגדר חובה של ממש באותו מקום עבודה, מכיוון שהוא ישדרג את סביבת העבודה וימקסם את פוטנציאל המכירות אשר מביא עימו כל עובד ועובד. חייגן אוטומטי בדרך כלל מופעל באמצעות אפליקציית מחשב ויש גם חייגנים חיצוניים אשר מאפשרים שימוש קל ללא הצורך ברכישת תוכנה מיוחדת לשם כך.

חייגן אוטומטי הפועל על פי מערכת CRM
חייגן אוטומטי אשר מסוגל לטעון את הנתונים מתוך מאגר לקוחות, הוא חייגן אשר מתאים לעבודה עם מערכת CRM שבה משתמשים היום הרבה מאוד מהחברות במשק על מנת ליעל את יכולת המעקב והקטלוג של מאגרי הלקוחות. חייגן אוטומטי מסוג זה מאפשר לחייג לכמות גדולה של לקוחות תוך זמן קצר וביעילות המרבית.



חייגן אוטומטי למרכזיות IP
מכיוון שמרבית המרכזיות עימן עובדות היום החברות, הן מרכזיות IP, פותח חייגן אוטומטי אשר מותאם באופן מיוחד למרכזיות המתקדמות מן הסוג  הזה. חייגן זה פועל בעצם  כתוכנה אשר מתווספת למערכת ה -IP של המרכזייה וניתן לתכנת אותו על פי הצרכים הייחודיים של כל חברה וחברה.

התקנת חייגן אוטומטי
כדאי לדעת, כי ההתקנה של חייגן אוטומטי פשוטה מאוד ואפשר לעשות אותה באמצעות חוברת הדרכה של החברה  אשר מספקת את החייגן ללקוח. מכיוון שלרוב מדובר על תוכנה ולא על מכשיר נפרד אשר יש להתקינו בתוך המרכזייה, הפעולה הזאת לא נמשכת יותר מכמה דקות ובכל שאלה או בקשה ניתן לפנות למוקד הטלפוני אשר מפעילה החברה שמספקת חייגנים אלה. חייגן אוטומטי הוא אחד מפתרונות התקשורת המתקדמים ביותר אשר פותחו לאחרונה ובאמצעותו תוכלו לחסוך במשאבים רבים וכן בזמן עבודה יקר של העובדים שלכם וגם לנהל מוקדי טלפון בצורה חכמה וחדשנית ביותר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה