יום חמישי, 3 ביולי 2014

אורנג שירות לקוחות



מוקד שירות הלקוחות של אורנג הוא מוקד אשר עומד לרשות לקוחות חברת אורנג ולרשות אנשים המתעניינים בשירותי החברה. בשירות הלקוחות ניתן לקבל מענה מלא לכל בעיה או לכל שאלה אשר הלקוחות מחפשים עליה מענה. שירות הלקוחות של אורנג ניתן בערוצים השונים, השירות הפרונטלי, בטלפון ובאתר האינטרנט. כל לקוח יבחר את אמצעי התקשורת הנוח ביותר עבורו ואשר עונה על הדרישות שלו מהחברה.

שירות לקוחות פרונטלי בחברת אורנג
לחברת אורנג שירות לקוחות המעמיד לרשות הלקוחות שלה מוקד פרונטלי בו ניתן לקבל מענה אנושי פנים אל מול פנים. המענה במוקד הפרונטלי מתאים לכל סוגי הפניות, החל ממידע על חבילות, שירותים שנותנת החברה ועד לתיקון המכשיר הסלולרי על ידי טכנאי סלולר מקצועיים ומנוסים שמתקנים את המכשירים במקום.

שירות לקוחות טלפוני בחברת אורנג
הרבה שאלות יכולות לקבל מענה טלפוני במקום להגיע אל מרכז השירות. המוקד הטלפוני של חברת אורנג מאויש באנשי שירות שתפקידם לענות על כל שאלה של הלקוחות כמו למשל קבלת מידע על חבילות של החברה, הסבר החשבוניות, הסדרת כספים, החלפת אמצעי תשלום ולעיתים יכול המוקד לעזור אפילו בתקלות קטנות בטלפון כמו למשל קושי בכניסה לגלישה באינטרנט. למעט תקלות טלפוניות כמו טלפון שאינו נדלק או שברים, המוקד הטלפוני יכול לתת מענה כמעט לכל עניין ושאלה של הלקוחות.

שירות לקוחות אינטרנטי בחברת אורנג
שירות הלקוחות של אורנג ניתן גם באינטרנט. האתר מאפשר ללקוחות לראות את מצב החשבון שלהם, לקבל מענה על שירותים שונים של החברה, לתכנן את הטיסה לחו"ל עם המכשיר ואפילו להתכתב עם נציג שירות מטעם החברה. רבים מוצאים באינטרנט את המענה לו הם נזקקים במהירות ובקלות וכך נחסך מהם זמן יקר של נסיעה למוקד המאויש או בפניה טלפונית. באתר האינטרנט ניתן לקבל תשובות רבות ומומלץ להיכנס אליו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה