יום רביעי, 30 ביולי 2014

דלתות פנים מעץ



איך תבחרו דלתות פנים מעץ

דלת פנים היא לא רק הפרדה ומחיצה בין חללים של הבית, היא פריט עיצובי אשר נותן טון ברור שיש לו השפעה על המראה הכללי של הבית כולו. דלתות פנים יכולות להיות דלתות פנים מעץ מלא, דלתות במילוי כוורת, דלתות עם ציפוי פורמיקה או למינציה. בעת בחירת דלתות פנים מעץ יש לבחור את סוג העץ, העיצוב ולהתייחס גם למשקוף. כל אלו יהיו חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל של הבית.


סוג העץ

ישנם סוגי עצים שונים המשמשים לדלתות פנים וכל עץ נותן מראה שונה ומיוחד. בין העצים ניתן למצוא דלתות פנים מעץ מהגוני, בוק ועוד שלל סוגי עצים אשר משפיעים גם על הנראות וגם על איכות הדלת. כיוון שלכל עץ צבע וטקסטורה שונה, ניתן להתאים את הנראות לעיצוב הכללי של הבית. ישנם בעלי בתים שמעדיפים שהדלת תשתלב במרחב של הבית ולכן יחפשו אחר דלתות בצבע שדומה לקיר ולעומתם יהיו כאלו שיעדיפו להשתמש בדלת כקונטרס לעיצוב הכללי ואז יבחרו דווקא בניגודיות של טקסטורה וצבע.

איכות

דלתות פנים מעץ אלו דלתות איכותיות, עמידות ומחזיקות מעמד לאורך שנים רבות. דלתות פנים מעץ מלא אינן עוברות תהליך כימי בעת הייצור ולכן הן גם נחשבות לידידותיות לבני הבית ובנוסף לכל אלו הן עמידות גם בלחות הישראלית. כאשר בוחרים דלתות פנים מעץ בוחרים כמובן גם במשקופים תואמים וכמובן שאם גם הם עשויים מעץ מלא האיכות נשמרת לאורך שנים בבית.

בחירת הדלתות

בכל הנוגע לבחירה של דלתות פנים, אין נכון או לא נכון אלא עניין של סגנון. דלתות הפנים משפיעות על המראה הכללי של הבית ובעזרתן ניתן לתת מראה כפרי, קלאסי או מודרני. צבעי הדלתות, הטקסטורה או ההטבעה שעליהן יקבעו איזה טון יתנו לבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה