יום חמישי, 3 ביולי 2014

רדיאטורים לרכב



מחפשים רדיאטורים לרכב?

כל אחד אשר נתקל במנוע שהתחמם יותר מידי מתחיל לחפש אחר רדיאטורים לרכב. הרדיאטור הוא מרכיב מרכזי במערכת הקירור של הרכב, הוא ממוקם תחת מכסה המנוע ומתפקידו לקרר את המנוע ואת הבוכנות וכן את כל האזור שתחת מכסה המנוע ופועל ללא הפסקה בעת נסיעה ומכאן כמובן גם מתחמם מאד. רדיאטור תקין שומר על עבודה רציפה של הרכב ונסיעה בטוחה.


התחממות המנוע

רובנו נוסעים ברכב ללא כל חשש ומתוך ביטחון כי הוא עובד כראוי, אך כשהטורים עולים וחום המנוע יחד איתם, זהו סימן להתחממות יתר של המנוע שעלולה להוביל לסכנה אמיתית לרכב. ברגע שעולה חשש כי המנוע מתחמם יש לעצור את הרכב ולחכות להתקררות. אין לנסוע ואין לפתוח את מכסה המנוע. עדיף לחכות לאיש מקצוע אשר יוכל לבחון את התקלה. כל איש מקצוע יודע מהם רדיאטורים לרכב, מה תפקידם ולבדוק האם ההתחממות היא תוצאה של הרדיאטור ומה יש לעשות בנידון.



הימנעות

הדרך הטובה ביותר לנסיעה בטוחה היא הימנעות מתקלות. מי שמטפל במוסך אחת לתקופה יבקש גם בדיקת רדיאטורים לרכב ובדיקת תקינות הרדיאטור הקיים. כיוון שהרדיאטור הוא חלק בלתי נפרד ממערכת התקינות של הרכב רבים לא מתעניינים בו ולא שואלים את המוסך על מצבו. אין לזלזל בחלק חשוב זה של הרכב ומומלץ לשאול תמיד את המוסך מה מצבו של הרדיאטור ובכל בדיקה לבקש שיסתכלו גם עליו. רדיאטורים לרכב הם מרכיב משמעותי בתקינות שלו.


רדיאטורים לרכב

אם למרות הטיפולים נתקלתם בתקלה ברדיאטור או בהתחממות, זה הזמן לחפש אחר רדיאטור חדש או תיקון הרדיאטור הקיים. כמובן, הטיפול יהיה במוסך אשר יודע מומחה לכך. מומלץ לשאול מבעוד מועד את המוסך על עלויות הבדיקה ועלויות הטיפול ברדיאטור במקרה הצורך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה