יום שני, 30 ביוני 2014

cloud call center



מהן התכונות של cloud call center?
במידה ואתם מעוניינים ליהנות משירותי cloud call center עבור העסק שלכם, חשבו מאד להכיר את התכונות המיוחדות של מרכזיה זו. בשונה ממרכזיות אחרות, cloud call center פועלת על עקרון של שירותי ענן רחוקים. כלומר - אתם נהנים משירותי מרכזיה מלאים ופעילים, אך המרכזיה עצמה לא נמצאת אצלכם, אלא נמצאת בבית העסק של חברת התקשורת שמפעילה אותה. החברה היא שמספקת לכם את התשתית הנדרשת להפעלת המרכזיה, כך שבפועל, אתם נהנים משירותי המרכזיה המלאים. יש לכך כמון יתרון משמעותי, שכן כל הטיפול בחומרה של המרכזיה, כעת עובר מכם לטיפולה של חברה מקצועית.

איך פועל השירות?
השירות של cloud call center ניתן כאמור דרך חברות תקשורת ייעודיות ,אשר עוסקות בתחום. יש לזכור שחברות תקשורת מסורתיות שהכרתם בעבר, לרוב אינן מספקות שירותי cloud call center. במקום זה, קמות חברות חדשות, אשר מפעילות בעצמן את המרכזיות. אותן חברות אכן עובדות לעתים מול חברות התקשורת בקצה השני (להקצאת קווי הטלפון למשל), אך בכיוון השני הן עובדות אתכם. מה המשמעות של נתון זה מבחינתכם? פשוט מאד - כשאתם נהנים משירות cloud call center, אתם עובדים אך ורק מול חברה אחת, ולא מול מספר חברות תקשורת. הדבר מסייע לכם מאד, ומאפשר לכם לקבל את כל השירותים ממקור אחד בלבד.


לעסקים גדולים וקטנים
חשוב לציין בנוסף כי השירות הייחודי של cloud call center מותאמים לעסקים מכל סוג. מצד אחד, אין ספק כי עסקים קטנים, זיהו במהירות את הזדמנות הנהדרת של cloud call center, שכן כעת הם לא צריכים להקצות משאבים לטיפול במרכזיה. עם זאת, גם עסקים גדולים יכולים ליהנות משירות זה, וכך ליהנות משירותי מרכזיה ברמה הגבוהה ביותר שיש, עם חיסכון אדיר במשאבי העסק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה