יום שני, 30 ביוני 2014

כיצד מנהלים מרכזיות IP למשרד?



אם החלטתם שאתם תתקינו מרכזיות IP למשרד שלכם, אין לנו ספק שמתעוררות אצלכם לא מעט שאלות באשר למרכזיות הללו. לעתים, מרכזיות IP למשרד נשמע יותר כמו מעין סיסמה של עולם הניהול החדש. אולם, מנהלים רבים מוצאים את עצמם תוהים ושואלים - איך בכלל מנהלים את המרכזיות הללו? עד לאחרונה, ניהול המרכזיות היה עניין ששמור לאנשי התקשורת בלבד. כיום, מרכזיות הIP, פותחות עידן חדש, שמאפשרות גם למשתמש הקצה הניהולי - לנהל אותן בצורה נוחה ופשוטה במיוחד.

ממשק חדש על המחשב
מרכזיות IP למשרד מאפשרות לכל אדם בעל הרשאה מתאימה, לנהל את המערכת באופן מלא, דרך המחשב. מערכת הניהול, לא נראית כמו מערכת תכנות, ולא דורשת שום ידע קודם בתחום התקשורת. התוכנות עצמן הן פשוטות ונוחות להבנה. באמצעות ממשק הניהול של מרכזיות IP למשרד אתם תוכלו בין השאר להיכנס לשיחות שבוצעו בשלוחות השונות ולשמוע הקלטות, לאסוף נתונים סטטיסטיים על השיחות שנכנסות ויוצאות מהמשרד, לקבל הודעות, להגדיר אנשי קשר, להוציא שיחות ולקבל שיחות, וכיו"ב.



מעבר כך, מערכות הניהול של מרכזיות IP למשרד מאפשרות לכם גישה לא רק מהמחשב שלכם. יש כיום הכרה שמנהלים רבים, מעוניינים בהרשאות ניהול למערכת גם דרך הטלפון הסלולרי שלהם כשהם נמצאים בדרכים - ויש כיום אפשרויות לניהול על הרשת הסלולרית, כאשר זו מקושרת למערכת הIP של המרכזיה!

ומה עם חלוקת ההרשאות?
כמובן שבכדי לשלוט על ההרשאות עבור מרכזיות IP למשרד, יש צורך להכיר את מערכת ההרשאות של המרכזיות הללו. מערכת זו, לעתים קרובות נשלטת ע"י אנשי התקשורת של המשרד. עם זאת, אם מדובר על עסק קטן למדי, אפשר גם לעבור הדרכה קצרה על נושא ההרשאות, וכמובן שהדבר תמיד נתון לשיקולו של המנהל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה