יום שני, 30 ביוני 2014

איפור כלות



מדוע איפור כלות הוא חשוב כל כך?
לצד שפע ההכנות לחתונה שלך, יש נושא שחוב במיוחד, שגם אם לעתים נדחק לצד ראוי מאד שלא להזניח אותו. מדובר כמובן על הנושא של איפור כלות. את יכולה אולי לשאול את עצמך, במה איפור כלות שונה בכלל מאיפור ערב, או אפילו מהאיפור היומיומי הרגיל שלך. אחרי הכל - איפור נועד לייפות את הפנים, ואם את כבר רגילה לסגנון איפור ספציפי, מדוע לפתע צריך איפור מסוג אחר? יש לכך כמה סיבות טובות, ויש להבין שהאיפור עבור כלות, שונה באופן מהותי, אך לחיוב, מהאיפור הרגיל.

כל הסיבות לאיפור כלות מיוחד
ראשית, איפור כלות נעשה באמצעות כלי איפור איכותיים פי כמה מכלי האיפור שיש לך בבית. מדוע זה חשוב? מאחר שבזמן החתונה שלך, את הולכת להיות בחוץ לאורך זמן, את עלולה להזיע קצת, להזיל דמעה, ובתוך כל ההתרחשויות, עדיין לשמור על פנים חלקות ומושלמות. חשוב מאד אם כן שהאיפור לא ימרח או ירד לאורך הערב, ובדיוק מהסיבות הללו, איפור כלות חייב להיות עם כלי איפור איכותיים הרבה יותר.




חשוב להתנער מהתדמית שאיפור הכלות חייב להיות תמיד מודגש ובולט. יש מאפרים ששמחים לאפר כלה בסגנון טבעי ועדין, אם זהו הסגנון המועדף עליה - ויש כלות רבות שהדבר בהחלט עדיף עבורן. עם זאת, גם כשהאיפור הוא טבעי ועדין, הוא עדיין מקצועי במיוחד, ועדיין נועד לשים את הדגש על כל פרט קטן בפנים של הכלה, כדי לשמור על פנים מושלמות אורך האירוע כולו.

מתאים לכל כלה
אפילו אם את לא נוטה להתאפר בדרך כלל - עדיין מומלץ בחום לפנות למאפר מקצועי, בסטודיו של איפור כלות. יש לזכור שגם נשים שלא התנסו באיפור בעבר, יוכלו למצוא כי איפור כלות הוא חוויה מרגשת, מיוחדת, שתורמת מאד לתחושת היופי והחן שלך לקראת החתונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה